شناسهٔ خبر: 170358 - سرویس مجلس
منبع: فارس

مالکی‌: هر جریانی که در فضای انتخابات برخلاف مصالح نظام حرکت کند آب به آسیاب دشمن ریخته

فدا حسین مالکی.jpg نماینده مردم زاهدان در مجلس با اشاره به بیانیه اصلاح‌طلبان درباره پایین بودن مشارکت در انتخابات گفت: هر فرد یا جریانی که برخلاف جهت مصالح نظام حرکت کند آب به آسیاب دشمن ریخته است.

به گزارش «نماینده» فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه اخیر اصلاح‌طلبان به دنبال ردصلاحیت تعدادی از کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مبنی براینکه با ردصلاحیت این کاندیداها مشارکت در  انتخابات پایین می‌آید، گفت:‌ در این شرایط حساس کشور هر جریان یا هر فردی که برخلاف جهت مصالح نظام حرکت کند آب در آسیاب دشمن ریخته است.

وی افزود: انتخابات مهم‌ترین اتفاق سیاسی کشور است و مردم ما همیشه برای بهبود وضعیت در انتخابات مشارکت گسترده‌ داشته و رأی خود را به صندوق‌ها  انداختند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: غربی‌ها همواره اتفاقات کشور در زمان انتخابات چه انتخابات ریاست جمهوری و چه انتخابات مجلس را رصد می‌کنند و وظیفه همه ما به عنوان یک ایرانی این است که نباید کاری کنیم تا دشمنان ما خوشحال شوند.

مالکی خاطرنشان کرد: اگر میزان مشارکت در کشور پایین بیاید به مصحلت نیست و کسانی که اطلاعیه می‌دهند که مردم در انتخابات شرکت نکنند اقدام‌شان درست نیست و اگر مشارکت پایین باشد و خطری برای کشور ایجاد شود  همه متضرر می‌شویم. 

وی افزود: اگر مشارکت ما در انتخابات بالا باشد کسانی هم که در کمین برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند سر جای خود می‌نشینند و از سنگ‌اندازی علیه کشورمان دست می‌کشند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بررسی صلاحیت‌ها طبق قانون انجام می‌شود و کسی هم که صلاحیتش احراز نشده به معنای نداشتن صلاحیت نیست بلکه صلاحیتش احراز نشده است و بعضی از کسانی هم که صلاحیت احراز نشده بود و اطلاعیه دادند که این کار منش و شخصیت آنها را نشان می‌دهد.

مالکی در پایان گفت: آنچه برای ما در این روزها مهم است مشارکت بالای مردم در انتخابات است و امیدوارم در روزهای پیش‌رو یک شور و حال خوب انتخاباتی را در کشور شاهد باشیم.