شناسهٔ خبر: 169941 - سرویس مجلس
منبع: خانه ملت

حیدری:

مشارکت آحاد مردم در انتخابات به‌طور مستقیم در سرنوشت کشور تأثیر مثبت دارد

شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است از آنجایی که بیگانگان بدون هیچ دلسوزی برای کشورمان، به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات هستند، مردم شریف باید نسبت به سرنوشت کشور مسئولیت پذیر باشند و این موضوع را با حضور پای صندوق‌های رأی به اثبات برسانند.

به گزارش «نماینده» شهریار حیدری با اشاره به اهمیت حضور آحاد جریانات سیاسی در عرصه انتخابات، گفت: در کنار حضور دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب و دعوت آنها از مردم به حضور در انتخابات، وضع اقتصادی نیز در میزان مشارکت بسیار اهمیت دارد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: ملت شریف ایران ثابت کرده اند در تمام شرایط سختی که مملکت ما پشت سر گذاشته در همه عرصه ها حضور داشتند اما برخی اقدامات اجرایی و نارسایی ها باعث بی انگیزگی آنها می شود.

وی در ادامه خطاب به مردم افزود: مشارکت شما مستقیما در سرنوشت کشور تأثیر خواهد داشت و آحاد مردم درباره این سرنوشت مسئولیت دارند.

حیدری ادامه داد: جمهوری اسلامی آنقدر ظرفیت دارد که با حضور مردم و انتخاب درست، بتوانیم مشکلات موجود را برطرف کنیم لذا مردم نباید بی انگیزه شوند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بیگانگان بیکار ننشسته و در آستانه ایام انتخابات از هر طریقی برای کاهش مشارکت مردم در عرصه انتخابات تلاش می کنند این در حالی است که هیچ دلسوزی برای مردم ندارند لذا ملت ایران باید خودشان به فکر سرنوشت و آینده میهن باشند.

پایان پیام/