شناسهٔ خبر: 169931 - سرویس مجلس
منبع: مهر

نیک‌بین:

دولتمردان استاد فرافکنی هستند/ مشکلات را به گردن مجلس می‌اندازند

نیک بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولتمردان عادت دارند که همه مشکلات را به گردن دولت قبلی و مجلس فعلی بیاندازند و آنان استاد فرافکنی هستند.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین با اشاره به ثبت نام جمعی از دولتمردان فعلی در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: از عجایب این دوره از انتخابات این است که تعداد زیادی از دولتمردان فعلی که مسبب وضع موجود هستند، در انتخابات ثبت نام کردند و می‌خواهند مردم را از وضعیتی که خودشان باعث آن هستند، نجات دهند!

وی افزود: این افراد همیشه می گفتند رئیس جمهور هیچ کاره است و اختیاراتی ندارد و سوال ما از آنان این است که آیا برای هیچ کاره شدن، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شده اند؟

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این افراد مسبب اوضاع فعلی کشور هستند و جالب است که می گویند برای رفع مشکلات کشور برنامه های اساسی دارند، تصریح کرد: سوال ما از آنان این است که اگر برای رفع مشکلات کشور برنامه دارید، پس چرا برنامه‌های خود را در دولت تدبیر و امید و به رئیس جمهور ارائه نکردید تا بلکه مشکلات کشور کاهش یابد؟

نیک‌بین درباره هدف دولتمردان فعلی از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: این افراد فقط برای آنکه در قدرت بمانند، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند و قطعا به دنبال خدمت رسانی به ملت نیستند.

وی ادامه داد: البته مردم حساب آنان را از روحانی جدا نمی داند و در روز انتخابات، چنان پاسخی به آنان خواهند داد تا دیگر جریان اصلاحات و لیبرال نتواند سرش را در کشور بلند کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این افراد باید پاسخگوی عملکرد خود باشند، اظهار داشت: مردم قطعاً در ایام انتخابات در صورت تأیید صلاحیت دولتمردان فعلی از آنان می خواهند که درباره عملکرد خود طی ۸ سال اخیر توضیح دهند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: البته دولتمردان عادت دارند که همه مشکلات را به گردن دولت قبلی و مجلس فعلی بیاندازند و استاد فرافکنی هستند. شکی نیست که آنان در توجیه عملکرد ضعیف خود خواهند گفت که می خواستیم کار کنیم، اما مجلس یازدهم نگذاشت. بهتر است به جای این کار، به ملت پاسخ دهند و از آنان عذرخواهی کنند.

انتهای پیام/