شناسهٔ خبر: 119345 - سرویس سایر حوزه‌ها
منبع: فارس

آخرین اخبار از وضعیت جسمانی کی روش

کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی این روزها در کشورش در مرخصی به سر می‌برد که بیشتر شبیه مرخصی استعلاجی است.

به گزارش «نماینده»، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هفته گذشته پس از دیدار تیم‌های ملی ایران و گوام سرانجام فدراسیون فوتبال را برای گرفتن مرخصی متقاعد کرد و دو روز پس از بازگشت تیم ملی به ایران، تهران را به مقصد لیسبون ترک کرد.

طی روزهای اخیر همواره خبرهای زیادی در خصوص جراحی‌های کی‌روش به گوش می‌رسید و جالب اینکه در راستای این خبرسازی‌ها هر روز یک ناحیه کی‌روش مورد جراحی قرار می‌گرفت؛ از دندان گرفته تا سرطانی بودن و مشکل پروستات!

اما حقیقت جریان این بود که کی‌روش در سفر اخیر خود به پرتغال قبل از اردوی تیم ملی در امارات، کیسه صفرایش را جراحی کرده بود و با شکم بخیه زده راهی تهران شده بود.

در ادامه کی‌روش همراه با تیم ملی برای برپایی اردوی امارات به منظور برگزاری دیدار با عمان، به دوبی رفت که در حین یکی از این تمرینات بخیه‌های داخلی شکم کی‌روش پس از ضربه زدن وی به توپ پاره شده و کار او به بیمارستان کشید.

بنابراین سرمربی پرتغالی تیم ملی با این توجیه که برای ادامه درمان راهی کشورش می‌شود، رئیس فدراسیون را در آخرین ملاقاتی که با وی داشت متقاعد کرد تا با مرخصی شبیه به مرخصی استعلاجی او موافقت کند.

**شاید جراحی دوباره در کار نباشد

به گزارش فارس، افشین پیروانی، مدیر تیم ملی در گفت و گوی تلویزیونی خود در این خصوص گفته بود که شاید کی‌روش مجبور شود در پرتغال یک جراحی کوچک دیگر هم داشته باشد.

این در حالی است که کی‌روش در حال حاضر در پرتغال در حال مداوای محل درمان است و شاید مشکلی که برای او به وجود آمده است با فیزیوتراپی یا لیزردرمانی نیز برطرف شود و سرمربی تیم ملی مجبور به عمل جراحی دوباره نباشد.

کی‌روش حتی دو روز پیش در تماس با مسئولان فدراسیون فوتبال این موضوع را به آنها اعلام کرد تا نگرانی‌ها در خصوص وضعیت جسمانی و سلامتی وی برطرف شود.

در هر صورت کی‌روش دوران معالجه و درمان را سپری کرده و این روزها بیشتر در حال گذراندن دوران نقاهت است و پس از پایان مرخصی ۵۰ روزه بلافاصله برای همراهی تیم امید در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ به قطر خواهد رفت.

البته هنوز برنامه سفر بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران مشخص نیست و این احتمال وجود دارد که او مستقیم به ایران آمده و همراه با پیروانی به قطر برود و شاید هم از دوبی راهی قطر شود.