شناسهٔ خبر: 100603 - سرویس سیاست
منبع: نسیم

فضای دوران دفاع مقدس بر مذاکرات غالب شده است

فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همان‌گونه که فرزندان ما در دوران دفاع مقدس بسیار با نشاط با دشمن می‌جنگیدند، امروز هم همان فضا بر مذاکرات غالب شده است.

به گزارش«نماینده» سرلشکر سید حسن فیروزآبادی گفت: رژیم صهیونیستی برای تحقق آرزوی دیرینه‌اش یعنی مالکیت بر سرزمین‌های نیل تا فرات و همچنین وارد کردن فشار به مقاومت، از داعش به‌عنوان سربازان خط مقدم خود در این راستا استفاده می‌کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: ملت ایران به خوبی عناصر داعش و تکفیری‌ها را شناخته‌اند و با حضور خود در راهپیمایی روز قدس، پیام مقاومت و ایستادگی خود در برابر اسرائیل، گروه‌های تکفیری و وهابیت را به جهانیان اعلام کردند.

وی درباره راهپیمایی روز قدس نیز گفت: بزرگترین پیام ملت ایران در این روز شناساندن دشمنان اصلی اسلام یعنی اسرائیل خون‌آشام و دوست و هم‌پیمانش آمریکای جنایت‌کار به جهانیان است.

سرلشکر فیروزآبادی همچنین با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با ۱+۵ افزود: در یک سوی مذاکرات، رزمندگان ما مصمم، بدون هیچ‌گونه انگیزه مادی و دنیایی و عاشق اسلام و رهبری و ملت و در سوی دیگر امریکا شیطان بزرگ قرار گرفته است.

وی گفت: همان‌گونه که فرزندان ما در دوران دفاع مقدس بسیار با نشاط با دشمن می‌جنگیدند، امروز هم همان فضا بر مذاکرات غالب شده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: در واقع مذاکره‌کنندگان ما با طرف غربی در حال جنگ هستند؛ خواه در این مذاکرات خواسته‌های ما محقق شود و به نتیجه برسیم، و خواه مذاکرات با شکست مواجه شود و آنچه مستکبران بر آن اصرار دارند تحقق نیابد، هر دو برای ما به معنای پیروزی است.