شناسهٔ خبر: 98693 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

اصولگرایان در ضیافت افطار رئیس جمهور متانت به خرج دادند/ کرباسچی حرمت مجلس رئیس جمهور را نگه نداشت

سخن گفتن آقای کرباسچی و تحریک افراد در جلسه به گونه ای که باعث شود عده ای از مجلس آقای روحانی بروند ایجاد دعوا بود نه همدلی و وحدت.. اصولگرایان به احترام آقای روحانی متانت به خرج دادند که از جلسه خارج نشدند.

به گزارش نماینده، دکتر اسدالله بادامچیان نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با افکار نیوز با اشاره به ضیافت افطاری رئیس جمهوری با احزاب اظهار داشت: دولت دکتر روحانی در جهت وحدت و همدلی همه جریانها کار می کند کار پسندیده ای است. در این ضیافت دکتر حداد عادل در خصوص وحدت و همدلی صحبت کردند و هیچ تعرضی به کسی نکردند.  
همچنین دکتر جلالی که رئیس فراکسیون رهروان مجلس است به بیان مسائل و مشکلات پرداختند و من نیز در ۹ مورد صحبت کردم که باید از همه نیروهای دلسوز نظام استفاده شود و حتی نگاهمان به آینده باشد.

 وی افزود: آقای کرباسچی نیز در این جلسه صحبت کرد و مرتکب خطای فاحشش شد زیرا اولا حرمت مجلس رئیس جمهور را نگه نداشت به این دلیل که مطالب او تجاوز از خطوط قرمز نظام بود آن هم در جمعی که به دعوت رئیس جمهور از احزاب مختلف حضور پیدا کرده بودند.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: سخن گفتن آقای کرباسچی و تحریک افراد در جلسه به گونه ای که باعث شود عده ای از مجلس آقای روحانی بروند ایجاد دعوا بود نه همدلی و وحدت ... اصولگرایان به احترام آقای روحانی متانت به خرج دادند که از جلسه خارج نشدند.

وی افزود: کار آقای کرباسچی که پیشنهاد مجمع ملی و حفظ منافع ملی داد این به هم ریختن و به هم زدن مجلس رئیس جمهوربود. آیا اگر تعداد زیادی از مجلس آقای روحانی می رفتند کار خوبی بود؟  

بادامچیان اظهار داشت: هیچ کس برای صحبت های آقای کرباسچی ارزش قالئل نشد زیرا وی درباره فتنه و کسانی که فتنه به پا کردند سخن گفت. در مورد کسانی گفت که طرفداران خود را به خیابان دعوت کردند و کشور و ساختمان های مختلف در شهرهای مختلف را آتش زدند و از باعث و بانی این قضایا دفاع کرد. آقای کرباسچی از خطوط قرمز نظام خارج شد. صحبت های اوبرای ایجاد دعوا و اختلاف بود.

نظر شما