شناسهٔ خبر: 95236 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

کوثری:

دلواپسی‌ها در راستای حمایت از دولت و تیم مذاکره کننده هسته‌ای است

کوثری43 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی دلواپسی‌‌ها از مذاکرات هسته‌ای گفت: دلواپسی‌ها در راستای حمایت از دولت و تیم مذاکره کننده هسته‌ای است.

به گزارش نماینده محمد کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با تسنیم با اشاره به برخی دلواپسی‌‌ها از مذاکرات هسته‌ای، گفت: دلواپسی‌ مردم برای آینده کشور یک سرمایه اجتماعی است که باید قدردان آن بود.

وی افزود: اینکه مردم برای آینده کشور نگران هستند، نه تنها بد نیست بلکه مطلوب هم هست لذا بهتر است مسئولان محترم به این دلواپسی‌ها احترام بگزارند چرا که دلواپسان چیزی جز موفقیت کشور و دولت نمی‌‌خواهند؛ فعالیت دلواپسان هیچ منعی با مذاکرات هسته‌ای ندارد و حتی می‌تواند موجب موفقیت بیشتر تیم مذاکره کننده هسته‌ای نیز باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در عین حال با بیان اینکه مجلس از تیم مذاکره کننده حمایت کرده و می‌کند، اظهار داشت: حمایت مجلس از تیم مذاکره کننده در راستای همدلی و همزبانی است اما این حمایت برای موفقیت دولت و تیم مذاکره کننده هسته‌ای است.

کوثری با تأکید بر اعتماد مجلس به تیم مذاکره کننده هسته‌‌ای، گفت: ما مخالف مذاکره نبوده و نیستیم اما حرفمان این است که تحریم‌های ظالمانه باید به‌طور کامل لغو شود نه اینکه دشمن همه امتیازها را از ما بگیرد و تحریم‌ها سر جایش بماند.

نظر شما