شناسهٔ خبر: 35865 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

تذکر کوثری به لاریجانی

کوثری نماینده مردم تهران به رئیس مجلس تذکر داد: وقت مجلس بیشتر از اینها ارزش دارد که بخواهیم در هر دوره برای اعمال نظرات خودمان آنراا بگیریم

به گزارش مجلس ایران ، محمد‌اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز طی تذکری به رئیس مجلس در صحن علنی  اظهار داشت: در هر دوره که یک سری نماینده می‌آیند، اساسنامه و آئین‌نامه را بررسی می‌کنند و این باعث می‌شود که ما مقدار زیادی از وقت مجلس را در هر دوره با نظرات خاص خودمان بگیریم.

وی افزود: وقت مجلس به نظر من بیشتر از اینها ارزش دارد؛ ما می‌خواهیم بگوییم که واقعا کارهای مهمتر از این مسئله را داریم. در حال حاضر از یک طرف در ماده 6 می‌گوییم یک تعداد اضافه شوند و از سوی دیگر می‌گوییم دولت کوچک شود.

لاریجانی خطاب به کوثری گفت: شما در مورد چه چیزی تذکر می‌دهید. کوثری هم در پاسخ گفت بنده در مورد کلیت دستور جلسه صحبت می‌کنم.

لاریجانی در پاسخ به کوثری گفت: این دستور مطابق رای نمایندگان است؛ اگر اخطار و تذکر در این رابطه دارید بفرمایید.

کوثری خطاب به لاریجانی گفت: من دفعه پیش هم نوبت گرفتم ولی به من اجازه ندادند.

لاریجانی خطاب به کوثری گفت: باید سر موقعش صحبت کنید.

کوثری هم خطاب به لاریجانی افزود: به من وقت داده نشد؛ چه کار کنم؟ الان فقط یک جمله می‌گویم، اگر من نماینده اینجا درست تصمیم نگیرم و تابع دیگران شوم نمی‌توانم جوابگو باشم؛ حتی اگر رای نمایندگان لو برود باید آنقدر استدلال قوی وجود داشته باشد تا مشکلی پیش نیاید.

لاریجانی خطاب به کوثری گفت: شما در مخالفت صحبت می‌کنید؛ تذکرتان وارد نیست.