شناسهٔ خبر: 95073 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

منظور رئیس جمهور از صندوق رأی پارچه ای چه بود؟ +عکس

حسن روحانی+صندوق رأی دکتر حسن روحانی در سخنان دیروز خود به صندوق های رأی پارچه ای اشاره کرده و این سوال را مطرح کردند که برای چه دور صندوق پارچه ای پیچیده می شود تا اتهامات زده شود؟

نماینده - دکتر حسن روحانی روز شنبه در جمع فرمانداران سراسر کشور در بخشی از سخنانش گفت: صندوق رای باید صندوقی پلاستیکی و شفاف باشد تا همه آرای درون صندوق را از دور بینند و مقوا، پارچه، چسب و دوخته نباشد و صندوقی باشد که من ببینم که رای ام درون صندوق افتاد و دیگری نیز رای خود را ببیند تا من که نفر اول هستم و رای می دهم، ببینم که صندوق خالی است و فردا به دروغ به من نگویند که این صندوق یک سومش پر بود.

رئیس جمهور اینطور ادامه داد: برای چه دور صندوق پارچه ای پیچیده می شود تا اتهامات زده شود؟ باید این رفتار را ترک کرد و نگذاریم به نظام تهمت زده شود. (منبع سخنان رئیس جمهور: خبرگزاری ایرنا)

***

رأی گیری از رزمندگانعکس بالا مربوط به دکتر حسن روحانی و آخرین انتخابات برگزار شده است، و عکس روبرو هم جمعی از رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ایران را نشان میدهد که در حال رأی دادن هستند.

منظور دکتر حسن روحانی از صندوق رأی پارچه ای، صندوقی است که در تصویر روبرو است که البته سالهاست در رأی گیری ها از آن استفاده نمیشود.

 

 

 

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۰۳:۰۹حسین 0 0

    اقای رئیس جمهوراین صندوقی که شما بیان کزدید مدت 16سال پیش جمع شده حتما شما تاانتخابات ریاست جمهوری درانتخابات شرکت نکردید وگرنه این حرفها را نمی زدید 
                                

نظر شما