شناسهٔ خبر: 93053 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

در تذکر شفاهی مطرح شد

انتقاد ندیمی نسبت به مطالب برخی سایت‌ها درباره نمایندگان فعلی مجلس

ایرج ندیمی نماینده لاهیجان در مجلس نسبت به مطالب برخی سایت‌ها درباره نمایندگان فعلی مجلس انتقاد کرد و گفت که مطالب جعلی منسوب به نمایندگان قابل پیگیری است.

به گزارش نماینده ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی پیش از پایان نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه) پارلمان در تذکری شفاهی اظهار داشت: جنایات وهابیون علیه مردم مظلوم یمن را محکوم می‌کنم.

وی افزود: امروز در برخی از سایت‌های فیلترشده، مجاز و غیرمجاز مطالبی درباره نمایندگان مجلس بیان می‌شود که اشتباه است؛ در سایت‌ها درباره نمایندگانی که در دوره‌های قبل در مجلس حضور داشتند مطالبی بیان می‌شود که شامل نمایندگان فعلی مجلس هم می‌شود که این جمع‌بندی صحیح نیست و ظلم به نمایندگان مجلس نهم محسوب می‌شود.

ندیمی بر همین اساس یادآور شد: پیگیری عناوین مجرمانه به فرآیند قضایی نیاز دارد، نکته مهم این است که برخی از مطالب و انتساباتی که مطرح می‌شود در شأن نمایندگان مجلس نیست و باید سؤال کرد به چه دلیل در سایت فیلترشده مطلبی از قول برخی افراد نقل شده که باعث می‌شود مجلس تحت آماج موضوعاتی مانند کلاه‌برداری قرار گیرد.

وی خطاب به ابوترابی‌فرد گفت: شما در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان حضور دارید، بنابراین دستور دهید این موضوعات و نسبت‌هایی که درباره نمایندگان جعل می‌شود، پیگیری شود تا اگر خطایی نیز صورت گرفته تکلیف آن روشن شود؛ نمایندگان مجلس نهم تمامی تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام می‌دهند.

در ادامه ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر ندیمی گفت: اقدامات لازم برای رعایت شئون و احترام نمایندگان مجلس انجام خواهد گرفت.

منبع: فارس

نظر شما