شناسهٔ خبر: 88835 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

مقدم فر:

وزارت خارجه با انتشار فکت‌شیت ایرانی به نگرانی‌ها پایان دهد

مقدم فر مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه گفت: وزارت خارجه باید فکت‌شیت خود درباره بیانیه لوزان را هرچه سریعتر منتشر کرده و به نگرانی‌ها پایان دهد.

به گزارش نماینده حمیدرضا مقدم‌فر مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس، با اشاره به مذاکرات هسته ای اخیر در لوزان سوئیس و انتشار فکت شیت طرف آمریکایی درباره بیانیه لوزان گفت: وزارت خارجه باید فکت‌شیت خود درباره بیانیه لوزان را هرچه سریعتر منتشر کرده و به نگرانی‌ها پایان دهد.

وی با اشاره به فکت‌شیت‌های منتشر شده از سوی برخی کشورهای غربی طرف مذاکره با ایران درباره مذاکرات و بیانیه لوزان تصریح کرد: برخی مفاد و کلی‌گویی‌های بیانیه‌ای که در پایان مذاکرات سوئیس قرائت شد و فکت‌شیت‌های منتشر شده ازسوی وزارت خارجه آمریکا و فرانسه درباره این بیانیه و نیز ادعاهای گاه و بیگاه مقامات خدعه‌گر و فریب‌کار آمریکایی و غربی به نگرانی‌ها دامن زده است.

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه در پایان تأکید کرد: با توجه به این موارد انتظار داریم هرچه سریعتر وزارت خارجه کشورمان با انتشار فکت‌شیت واقعی درباره بیانیه لوزان، ادعاهای مقامات غربی و متن‌های آمریکایی و دیگر متن ها را رد کرده و به نگرانی‌ها پایان دهد.

نظر شما