شناسهٔ خبر: 79249 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

ناطق نوری پیشنهاد محوریت همگرایی اصولگرایان را نپذیرفت

تقوی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز: ما روزهای اول که می‌خواستیم جلسات وحدت اصولگرایی را شروع کنیم، به آقای ناطق گفتیم شما تجربه خوبی از گذشته دارید، به صحنه بیایید و محور همگرایی اصولگرایی باشید که به دلایلی نپذیرفت.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، حجت الاسلام سید رضا تقوی درباره اینکه آیا برای همگرایی اصولگرایان با آقای ناطق هم دیدار داشته‌اید یا خواهید داشت؟، گفت: ما روزهای اول که می‌خواستیم کار را شروع کنیم به ایشان در جلسه‌ای گفتم که شما تجربه خوبی از گذشته دارید، به صحنه بیایید و محور همگرایی اصولگرایی باشید که به دلایلی نپذیرفتند.

وی درخصوص نشست همگرایی اصولگرایان، اظهارداشت: بنده با همه سران موثر اصولگرایی صحبت کردم و حرکت و برنامه‌ریزی خودم را به آنها گفتم و خواستم کمک کنند تا ما این نیروها را جمع کنیم. همه آنها همکاری و آن را تائید کردند منتهی برخی خیلی امیدوار نبودند و می‌گفتند کسی به حرف نمی‌رود و شما موفق نمی‌شوید ولی ما کار خود را شروع کردیم و در تهران یک هسته‌ای مرکزی متشکل از ۵۰ نفر نیروی موثر اصولگرا ایجاد کردیم تا در ارتباط با حوزه اصولگرایی مسائل را به بحث بگذارند.

 

نظر شما