شناسهٔ خبر: 78975 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

حدادعادل:

ظلم فتنه‌گران بیشتر از جنایات صدام بود

حدادعادل431 رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه ظلم فتنه‌گران بیشتر از جنایات صدام بود ، گفت: فتنه ۸۸ یک امتحان بزرگ برای مردم ایران بود.

به گزارش نماینده به نقل از ایسنا، غلامعلی حداد عادل ظهر امروز درهمایش طلایه داران بصیرت که درمسجد جامع تربت حیدریه برزگار شد، اظهارکرد: ظلمی که سران فتنه به انقلاب کردند بیشتر ازجنایات صدام درحق ملت ایران بود، آنها با تمام وقاحت  این انقلاب را که به دست روحانی، مرجع تقلید وعالمی همچون امام راحل ایجاد شده واکنون با هدایت عارفی بزرگ مانند رهبر معظم انقلاب اداره می شود وصدها هزار شهیدی که برای این انقلاب تقدیم شده بدون هیچ سندی محکوم به تقلب کردند.

وی ادامه داد: خروش مردم قهرمان ایران درنهم دی ماه سال ۱۳۸۸ هنگامی که عده ای فریب خورده داخلی با تحریک سرسپردگان خارج نشین وحمایت دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی قصد خودنمایی داشتند، با حضور یکپارچه خود درصحنه دفاع از انقلاب ورهبری حاضر شدند و مشت محکمی بر دهان همه بد خواهان انقلاب اسلامی زدند و ثابت کردند که هرکسی به حریم مقدسشان تجاوز کند در برابر او خواهند ایستاد و برای دفاع از کیان اسلام وانقلاب، جان خودشان را تقدیم خواهند کرد.

حداد عادل  تصریح کرد: البته دشمنان انقلاب اسلامی که بعد از پیروزی انقلاب همه روزه به طرفدارانشان وعده درهم شکستن نظام جمهوری اسلامی را می دهند باید بدانند پایه این انقلاب ونظام با خون بهترین عزیزانمان آبیاری شده وآن انقلابی که ریشه اش از خون شهدا آبیاری شده درهم ریختنی نیست.

وی افزود: بعد از فتنه ۱۳۸۸ هرچه زمان می گذرد جنایات فتنه گران بیشتر برای مردم روشن می شود، مردم ایران در ۹ دی ما ۸۸ به طور خود جوش طوفانی به پا کردند و تمام فتنه‌های دشمنان را نقش برآب کردند.

 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درفتنه ۸۸ افرادی که سکوت کرده و یا دوپهلو حرف زدند و از حق دفاع نکردند از سوی طرد شدند، خاطرنشان کرد: فتنه ۱۳۸۸ یک امتحان بزرگ برای مردم ایران بود که فتنه گران وبرخی خواص درآن مردود شدند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر خود به شهرستان تربت حیدریه درجمع کارکنان سپاه ۶۱ محرم با اشاره به اینکه خوشبختانه مردم کشورمان با هوشیاری وبصیرت خود تمام توطئه‌ها  و ترفندهای این افراد ساده لوح را نقش بر آب کردند، اظهار کرد: دشمنان قسم خورده نظام با شایعه جلوه دادن تقلب در انتخابات می خواستند به نظام مقدس جمهوری و باورهای دینی وانقلابی ملت ضربه بزنند.
وی گفت : اکنون وظیفه ماست که این روز حماسی وماندگار را که در تاریخ اسلامی به ثبت رسیده به نسل‌های آینده منتقل کنیم، تجزیه و تحلیل حرکت عظیم وحماسی مردم درنهم دی نشان ازجایگاه برجسته و والای انقلاب اسلامی درجهان دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه درخرداد ماه سال ۸۸ انتخاباتی آزاد ودموکراتیک با حضور ۸۵ درصدی مردم برگزار شد اما سران فتنه نگذاشتند حلاوت وشیرینی این حضور به کام مردم بماند، افزود : هیچ کس فکر نمی‌کرد که اوج بی شرمی فتنه ‌گران به حدی برسد که در روز عاشورا حرمت شکنی کنند وپرچمهای عزای سید وسالار شهیدان را به آتش بکشند وبه مقدسات این ملت توهین کنند.

حدادعادل تصریح کرد: مردم پس از حرمت شکنی در روز عاشورا صبرشان لبریز شده و در نهم دی ماه سال ۸۸ و دریک حرکت عظیم به مانند دریا با موج حماسی و ایرانی خود به فتنه پایان دادند.

رییس فراکسیون اصولگریان مجلس شورای اسلامی درادامه با اشاره به  توطئه جبهه استکبار علیه کشورمان افزود: نفت، خون تمدن نظام امروز می باشد وجبهه استکبار نگران استقلال کشورهای نفت خیز است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر دشمنان اسلام نفت را به هرقیمتی که می خواهند ازکشورهای مزدورشان درمنطقه خریداری کرده وتجهیزات نظامی‌شان را قیمت دلخواه می فروشند، اضافه کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تنها کشور اسلامی مستقل و مقتدری است که درپایتخت خودش برای آن تصمیم گیری می شود و جبهه استکبار از این می‌ترسد که این الگو درسایر کشورهای دیگر پیاده  شود.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این استقلال، استعداد و پیشرفت نظام اسلامی ایران خطر بزرگی برای دشمنان بوجود آورده و به همین منظور آنان دائم درحال توطئه‌چینی علیه کشورمان می‌باشند.

نظر شما