شناسهٔ خبر: 61072 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

تحلیل ابراهیمی از ناامنی های غزه؛

شاهد همگام بودن فتنه‌گران با دشمنان علیه غزه و لبنان هستیم

حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: آمریکا و انگلیس حمایت از وقایع اخیر غزه را در دستور کار خود قرار داده‌اند و در این مسیر شاهد همگام بودن فتنه‌گران با دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی هم هستیم.

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز درباره اهمیت روز قدس برای ملت‌های مسلمان در جهان اظهار داشت: روز قدس در حقیقت روز ملت فلسطین و از اصلی‌ترین اقدامات ماندگار امام خمینی(ره) است که از این طریق توانستند جریان قدس را از حیطه دولت‌ها بیرون و در متن ملت‌ها قرار دهند.
 
وی افزود: امت اسلامی و مستضعفین با ورود به این حرکت جهانی در حمایت مظلومان پیام‌های بسیار موثری را از جمله حمایت فطری هر انسانی از مظلوم را به گوش جهانیان خواهند رساند.  

عضو جامعه روحانیت مبارز بیان داشت: مسئولیت امت اسلامی در مقابل ملت مظلوم و ستمدیده و کمک و همیاری به مظلومان از دیگر پیامدهای روز جهانی قدس است و اکنون شرایط به گونه‌ای است که تمامی مسلمانان موظف به حمایت از مظلومان هستند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی درباره عدم حمایت و انتشار اخبار مربوط به جنایات اخیر صهیونیست‌ها علیه غزه از سوی رسانه‌های اصطلاح‌طلب در داخل کشور در راستای حمایت از شعارهای سال ۸۸ از سوی فتنه‌گران اظهار داشت: پس از گذشت بیش از ۴ سال بخشی از اصلاح‌طلبان که در جریان فتنه مشارکت داشتند باز هم در راستا و تفکرات غرب‌گرایی گام برمی‌دارند.
 
وی بیان داشت: بعد از فتنه ۸۸ بسیاری از نیروهای فعال این جریان در خدمت‌رسانی به رسانه‌های خارجی از هیچ تلاشی جهت براندازی نظام دریغ نکردند.
 
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه غرب از وقایع و جنایات پیش آمده در فلسطین و لبنان بسیار خوشحال است، گفت: آمریکا و انگلیس تحت نفوذ صهیونیست‌ها از هر طریقی علیه مسلمانان به ایفای نقش در عرصه جهانی می‌پردازند و به همین منظور حمایت از وقایع اخیر غزه را در دستور کار خود قرار داده‌اند و در این مسیر شاهد همگام بودن فتنه‌گران با دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی هم هستیم.

نظر شما