شناسهٔ خبر: 78958 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

اهم فعالیتهای حجت الاسلام موسی احمدی در تعطیلات اخیر صحن علنی مجلس

موسی احمدی/2 دور جدید سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه شان در آذرماه با تعطیلی جلسات علنی مجلس از روز پنجشنبه ۲۰ آذر آغاز و تا ششم دی ماه ادامه داشت.

به گزارش نماینده، نمایندگان خانه ملت در دو هفته گذشته عازم حوزه های انتخابیه شان شدند تا از نزدیک در روند مسائل و مشکلات مردم و نیز روند رسیدگی به پروژه های استان قرار بگیرند. در همین راستا پایگاه خبری-تحلیلی نماینده، گزارشی از عملکرد نمایندگان مردم، در حوزه انتخابیه خود را ارئه می‌ کند.

به گزارش نماینده، اهم فعالیت‌های حجت الاسلام موسی احمدی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌انتخابیه دیر، کنگان، جم و عسلویه به شرح ذیل است؛

 

بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه

نماینده دیر، کنگان، عسلویه و جم از بیمارستان عسلویه بازدید کرد و گفت: پیگیر توسعه و ارتقا این بیمارستان نیز هستم.

دکترموسی احمدی بعد از بازدید بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه در جمع پزشکان و کارکنان این بیمارستان اظهارداشت: زمان تبلیغات انتخابات مجلس، مردم عسلویه بزرگترین خواسته خود را، پیگیر تکمیل این بیمارستان عنوان کردند و من بعد از توفیق خدمت گزاری مردم به عنوان نماینده، بلافاصله تلاش های بسیاری برای تکمیل این بیمارستان آغاز کردم بحمدالله امسال تلاش هایم نتیجه داد و این بیمارستان مهم به بهره برداری رسید.

 

بازدید از مرکز توانبخشی معلولین جسمی و ذهنی  پارسا شهر کنگان

نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: به دلیل کندی کار بیمارستان پیمانکار قبلی برکنارشده و ادامه ساخت بیمارستان دیر با پیمانکار جدید آغازشده است.

 

سخنرانی در یادواره سه شهید شهر بنک شهرستان کنگان

حجت‌الاسلام موسی احمدی در یادواره شهیدان قاسمپور، رنجبری و عبدی در شهر بنک شهرستان کنگان اظهار داشت: شهدا در درگاه خداوند جایگاه والایی دارند باید وظیفه خود در مقابل شهدا را بشناسیم.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس به انواع مبارزه ها در مکتب اسلام اشاره کرد و تصریح کرد: اسلام دستور داده است در مقابل سران کفر و کفار، پیمان شکنان و زورگویان زمان و کسانی که به خدا و روز قیامت ایمان ندارند و حرام خدا را حلال می شمرند باید جنگید و این موارد زمان و مکان نمی شناسد برای همه زمان ها است.

 

حضور در رزمایش الی بیت المقدس شهرستان جم

حجت‌الاسلام موسی احمدی در رزمایش الی بیت المقدس در جم بیان داشت: این رزمایش گوشه‌ای از اقتدار و عزت بسیجیان مخلص است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر تصریح کرد: ما مسلمانان عقبه درخشانی از عاشورای حسینی داریم و در پیش رویمان مهدویت و آینده روشنی قرار دارد که علاوه بر خاموش کردن توطئه‌های شوم دشمن سبب حرکت و شور در ملت شده است.

 

حضور در جلسه ماهیانه حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر

نماینده مردم دیر، کنگان، جم وعسلویه  در جلسه ماهیانه حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر  اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی یک حزب ریشه دار و ثابت قدم در مسیر ولایت می باشد و خدا رحمت کند مرحوم عسگراولادی که ایشان  یک مبارز انقلابی بودند .

احمدی با توجه به بازدید از فردو گفت: وقتی مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی مطرح نمودند این بود که حرکات اروپا و آمریکا را عقیم گذاشتند و نشان می دهد که مذاکرات چندان دستاوردی نداشته و چیزی توافق نشده است و  سعی می کنند تحریم ها تا چند سال ادامه داشته باشد.

 

نشست با مشاور وزیر نفت در امور محرومیت زدایی

در نشست دکتر موسی احمدی نماینده دیر، کنگان، جم وعسلویه با امیریان مشاور وزیر نفت درخصوص محرومیت زدایی مناطق محروم موضوع جاده وفاق، جاده جم به ریز، همچنین بیمارستان دیر و چند پروژه دیگر مورد بررسی قرار گرفت.

 

دیدار با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر

نمایندگان استان بوشهر درمجلس شورای اسلامی با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار  و  درباره مسائل استان و همچنین کشور گفت و گو کردند.

 

حضور در نشست مجمع نمایندگان استان بوشهر با مدیر عامل بانک های استان

نشست مجمع نمایندگان استان بوشهر با مدیران عامل بانک‌های استان برگزار شد و در این جلسه مشکلات بانکها بررسی و پیشنهادهایی از طرف مدیرعاملان بانکها به نمایندگان ارائه شد.

 

حضور در نشست مجمع نمایندگان استان با مسئولان کشاورزان استان بوشهر

جلسه هم اندیشی با حضور نمایندگان استان بوشهر درمجلس شورای اسلامی و مسئولان جهاد کشاورزی استان بوشهر به منظور بررسی مشکلات و ارائه پیشنهادات در حوزه کشاورزی برگزار شد

حجت‌الاسلام موسی احمدی در نشست نمایندگان مجلس با مسئولان کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی برای توسعه بخش کشاورزی در استان بوشهر صورت گرفته است ولی باید طرح های مناسبی اجرا شود.

وی خواستار تلاش و پیگیری همه مسئولان استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان استان بوشهر شد و تصریح کرد: باید اعتبارات و تسهیلات مناسبی برای کشاورزی در بخش‌های مختلف صورت بگیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خسارت گوجه‌کاران استان بوشهر پرداخت نشده است، اذعان داشت: باید فکری اساسی برای رفع این مشکلات صورت بگیرد.

 

برگزاری نشست با مدیر عامل منطقه ویژه و مسئولان قرار گاه خاتم الانبیا

پروژه بیمارستان دیر، جاده کمربندی کنگان، آبرسانی جم و پروژه های مصوبات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه با حضور حجت الاسلام و المسلمین شیخ موسی احمدی نماینده مردم شریف شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی و مهندس مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس  در سالن جلسات سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی بررسی و جمعبندی شد

 

پیگیری زمین های مصادره شده شهروندان کنگانی درنشست با معاون بنیاد مستضعفان کشور

در نشست نماینده ویژه بنیاد مستضعفان، با امام جمعه کنگان، فرماندار کنگان، شهردار کنگان، معاون فرماندار، شورای شهر، رئیس ثبت اسناد واملاک شهرستان کنگان با حضور دکترموسی احمدی نماینده مردم در مجلس در دفتر امام جمعه کنگان بحث اراضی مصادره شده شهروندان کنگانی  برگزار شد

نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه درمجلس شورای اسلامی از تشکیل دو کارگروه ویژه برای رفع مشکل اراضی مردم کنگان خبر داد.

 

بازدید از طرح های توسعه بیمارستان کنگان

دکتراحمدی نماینده مردم منطقه در مجلس و دکتر بیژنی معاون دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و رییس دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از طرح های توسعه بیمارستان  امام خمینی ره کنگان بازدید کردند.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه  بعد از بازدید در جمع خبرنگاران گفت: بخش ام. آر. آی بیمارستان کنگان امسال افتتاح می‌شود.   

احمدی افزود: دربازدید مسئولان، بر اجرای سریع‌تر پروژه تاکید کردم و طبق قول‌ها بخش ام. آر. آی بیمارستان تا آخر سال به بهره برداری می رسد و ادامه داد بخش های اورژانس و آی‌سی‌یو نیز تا تیر ماه ۹۴ تکمیل به بهره برداری می رسند.

وی تصریح کرد: علاوه بر توسعه بیمارستان کنگان، اصلاح و ترمیم ساختمان و سازه های داخلی نیز در دستور کار است و دو بخش داخلی ساختمان با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال تکمیل شد و یک بخش دیگر ساختمان نیز تا پایان دی ماه سال جاری به بهره بردای می رسد.

 

بازدید معاون وزیر راه وشهرسازی از راه های روستایی جنوب استان بوشهر

مهندس سیدحسین میرشفیع معاون وزیر راه و شهرسازی از راه های شهرستان های جنوبی استان بازدید کرد.

وی که با دعوت و هماهنگی دکتر موسی احمدی نماینده مردم در مجلس از منطقه بازدید داشتند از راه های چهار شهرستان عسلویه، جم، دیر و کنگان بازدید کرد.

در این بازدید ها که حجت الاسلام موسی احمدی؛ فرمانداران و مسئولان شهرستان های حوزه انتخابیه و اداره کل راه و شهرسازی استان حضور داشتند مهندس میرشفیع از راه روستای بنود به دریا در شهرستان عسلویه؛ راه ریز به دژگاه و راه ریز به سرچشمه و همچنین راه ریز به دوراهک در شهرستان جم؛ جاده میانی دیر و کمربندی کنگان بازدید کرد و قول ها و دستورات خوبی نیز صادر کرد.

نماینده دیر، کنگان، جم وعسلویه در باره نتایج این بازدیدها در جمع خبرنگاران بیان داشت: با قول معاون وزیر ساخت راه روستای بنود به دریا و ریز به دژگاه فعال می شود راه های در دست ساخت ریز به سرچشمه و راه دیر به آبدان نیز فعالتر می شوند.

 

حضور در مذاکرات پارلمانی با کشورهای سوریه، لبنان وعراق

هیئت پنج نفره از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل منطقه و همکاری های پارلمانی عازم سوریه، لبنان و عراق شدند. حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر نیز به دعوت علی لاریجانی در این سفر چهار روزه حضور دارد.

دیدار های مردمی با مردم شریف حوزه انتخابیه، حضور در رزمایش الی بیت المقدس دیر، حضور در نشست بررسی حادثه آتش سوزی برج شهید تندگویان منطقه ویژه پارس جنوبی، دیدار با خانواده های معظم شهدا و حضور در چند مصاحبه خبری با رسانه های محلی و استانی برخی دیگر از برنامه های حجت الاسلام احمدی در این تعطیلات دوهفته ای مجلس شورای اسلامی بود.

موسی احمدی 2

موسی احمدی 2

 

موسی احمدی 2

موسی احمدی 2

موسی احمدی 2

موسی احمدی 2

موسی احمدی 2

موسی احمدی 2

موسی احمدی 2

موسی احمدی 2

موسی احمدی 2

موسی احمدی 2

موسی احمدی 2

موسی احمدی 2

موسی احمدی 2

موسی احمدی 2

موسی احمدی 2

موسی احمدی 2

موسی احمدی 2

موسی احمدی 2

موسی احمدی 2

نظر شما