شناسهٔ خبر: 78797 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

۹ دی و نمایندگان ادوار؛

عبدالوند: ۹ دی روز شور عاشورایی و بروز شعور سیاسی ملت فهیم ایران بود

غلامرضا عبدالوند/2 یک نماینده ادورا مجلس گفت: ۹ دی روز شورعاشورایی و بروز شعور سیاسی ملت فهیم ایران بود که رابطه صمیمی خود با رهبر انقلاب را به نمایش گذاشتند.

غلامرضا عبدالوند، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی درگفتگو با خبرنگار نماینده درخصوص حماسه ۹ دی اظهار داشت: ۹ دی همه اقشار مردم برای دفاع از نظام و انقلاب پای کارآمدند و در این روز تعداد زیادی از مردم که در راهپیمایی های دیگر شرکت نمی کردند، حضور یافتند.

وی افزود: پیامد این راهپیمایی مشت محکمی بردهان دشمنانی بود که از ماه ها و سال ها قبل خواب انقلاب مخملی می دیدند و این راهپیمایی دشمنان جمهوری اسلامی را طوری مرعوب کرد که شاهد بودیم تا مت های مدیدی همه پروژه های براندازانه شان را از روی میز برداشتند.

عبدالوند با بیان اینکه این حماسه بزرگ درس مهمی را به فریب خوردگان فتنه ۸۸  داد، بیان داشت: این راهپیمایی عظیم به آنها فهماند که هرچه زودتر باید به خود بیایند و موقعیت کشور و نظام را بیشتر درک کنند.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: آفرین بر چنین ملتی که بار دیگر برگ زرینی بر تاریخ این انقلاب را رقم زدند و با حضور میلیونی در این راهپیمایی عظیم انزجار خود را از توطئه گران خارجی و فریب خوردگان داخلی نشان دادند و چنین ملت هشیار و فهیمی در دنیا کمتر یافت می شود.

وی تصریح کرد: ۹ دی روز شور عاشورایی و بروز شعور سیاسی ملت فهیم ایران بود که رابطه صمیمی خود با رهبر انقلاب را به نمایش گذاشتند.

نظر شما