شناسهٔ خبر: 76218 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

«شهر خاموش» جشنواره سینما حقیقت را روشن می‌کند

سینما حقیقت/1 فیلم مستند «شهر خاموش» ساخته هوشنگ میرزایی روز سه‌شنبه ۱۱ آذرماه هشتمین جشنواره سینماحقیقت رونمایی می‌شود.

به گزارش نماینده فیلم کوتاه مستند شهر خاموش ساخته هوشنگ میرزایی در هشتمین جشنواره سینما حقیقت رونمایی می‌شود.

 

 

این فیلم که در مدت زمان ۱۷ دقیقه ساخته شده است داستان زندگی مرد نگهبان غسالخانه‌ای است که یکی از طبقات یخچال نگهداری مرده ها را به یخچال اختصاصی خود تبدیل کرده در حالیکه در طبقه پائین همان یخچال مرده‌ای آرمیده است. این فیلم نگاهی طنز آمیز به مرگ و زندگی دارد و به تقابل زندگی با مرگ می‌پردازد و با وجودیکه می بایست موضوع فیلم به سمت تلخی برود اما سرشار از امید و حس زندگی است.

 

 

فیلم «شهر خاموش» روز سه‌شنبه ساعت ۱۶ عصر در سالن شماره یک سینما فلسطین به نمایش در می‌آید.

بنابراین گزارش، همچنین هوشنگ میرزایی امسال با دو فیلم در بخش مسابقه هشتمین جشنواره سینما حقیقت حضور دارد که فیلم دیگر وی با نام «با خدا می رقصم» که در جشنواره های فیلم کوتاه تهران و جشنواره رشد و در نمایش عمومی فرهنگسرای ارسباران با حضور داریوش مودبیان و رضا درستکار و محمود رحمانی با استقبال مخاطبان روبرو گردیده در سالن شماره ۳ سینما فلسطین و در سانس ساعت ۸ شب روز سه شنبه به نمایش در می‌آید و هر دو فیلم هوشنگ میرزایی «شهر خاموش» و «با خدا می رقصم» در روز سه شنبه و در سالن‌های شماره ۱ و ۳ سینما فلسطین به نمایش در می‌آیند.

 

نظر شما