شناسهٔ خبر: 73727 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

طبیب‌زاده:

معرفی دانش آشتیانی لج‌بازی با مجلس و مردم است/به او رای نمی‌دهیم چون با اعتدال سنخیت ندارد

طبیب زاده عضو کمیسیون آموزش گفت: معرفی افرادی چون آقای آشتیانی نوعی لج بازی با مردم و مجلس است؛ تمام حرف ما این است که فردی معتدل سکان دار وزارت علوم شود نه فردی افراطی که تمام ویژگی‌‌های منفی فرجی‌دانا را دارد.

به گزارش نماینده، زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به معرفی فخرالدین احمدی دانش آشتیانی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت علوم، گفت: از اینکه، گزینه‌های عجیب و غریب از سوی رئیس‌جمهور محترم برای وزارت علوم معرفی می‌شود، واقعاً تعجب می‌کنم.

وی با بیان اینکه، مجلس به فرجی‌دانا را استیضاح کرد چون وزارت علوم را به سمت بحران برده بود، تاکید کرد: آثای دانش آشتیانی هیچ تفاوتی با آقای فرجی‌دانا ندارد؛ تمام ویژگی‌‌های منفی فرجی‌دانا در آقای دانش اختیار هم وجود دارد.

طبیب‌زاده با بیان اینکه نظر مجلس به دانش اختیاری مثبت نیست چرا که وی سنخیتی با اعتدال ندارد، تاکید کرد: بعید می‌دانم آقای دانش آشتیانی بتواند از مجلس رای اعتماد بگیرد چرا که ایشان توانای مدیریت وزارت علوم را ندارد و از همه مهمتر اینکه از عناصر فعال در فتنه ۸۸ بوده است؛ ده فرد دیگر هم معرفی شود تفاوتی برای ما نمی‌کند مهم این است که فرد معرفی شده در کودتای ۸۸ علیه نظام اسلامی ورود نکرده باشد.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه رویکرد مجلس حمایت از دولت است، گفت: مجلس، خانه ملت است و مردم انتظار دارند که ما از حقوق آنان دفاع کنیم اینکه افرادی چون آقای آشتیانی نوعی لج بازی با مردم و مجلس است؛ تمام حرف ما این است که فردی معتدل سکان دار وزارت علوم شود نه فردی افراطی که دانشگاه را به سمت بحران و تنش بکشاند؛ حضور افرادی چون آقای آشتیانی در کابینه به هیچ عنوان به نفع دولت محترم نیست و ما به این گزینه رای نخواهیم داد.

نظر شما