شناسهٔ خبر: 66071 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

اعتراف جالب مربی فرانسه درمورد ایران

سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: ایران قوی‌تر ما است ولی اگر آنها به ما یک شانس برای پیروزی می‌دادند ما باید از آن استفاده می‌کردیم.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، لورن تیلیه، سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه در مورد پیروزی ۳ بر یک شاگردانش مقابل ایران در مسابقات قهرمانی جهان در لهستان اظهار داشت: ما در دو روز گذشته روی قدرت ذهنی و روحی بازیکنان کار کردیم چون اگر می‌خواهیم برنده شویم باید روحیه تیمی خوبی داشته باشیم و با صد در صد توان خود بازی کنیم.

تیلیه گفت: ما می‌دانیم که ایران چقدر خوب بازی می‌کند. آنها قوی‌تر از ما هستند ولی اگر آنها به ما یک شانس برای پیروزی به ما می‌دادند ما باید از آن استفاده می‌کردیم و این همان کاری که انجام دادیم.


سرمربی فرانسه ادامه داد: باید از پاسور و اسپکرهای تیمم به خاطر تلاش و مبارزه‌ای که کردند، تشکر کنم. من به پاسور تیمم گفتم که خوب به بازی سعید معروف توجه کند. شاید همین کار باعث پیروزی ما شد.

بنیامین تونیوتی، کاپیتان تیم ملی فرانسه نیز گفت: این بازی مرا به یاد مسابقه با ایتالیا انداخت که ما ست‌های اول و دوم را بردیم و بعد بازی را باختیم. اما دراین بازی بعد از شکست در ست دوم، روحیه تیمی خودمان را حفظ کردیم و همین موضوع کمک کرد تا پیروز شویم.

نظر شما