شناسهٔ خبر: 65420 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

حداد عادل: دولت آرامش خوبی در اقتصاد کشور به وجود آورد

حدادعادل نماینده تهران در مجلس،عملکرد دولت یازدهم در یک سال گذشته را مثبت ارزیابی کرد و گفت: دولت آرامش خوبی در فضای اقتصادی کشور به وجود آورده است.

به گزارش نماینده، غلامعلی حدادعادل در دومین یادواره ۱۴ شهید منطقه مهدیشهر، شهیدان رجایی و باهنر را از ذخایر انقلاب اسلامی دانست و با گرامیداشت یاد و خاطره این دو شهید، آنان را دو شمع سوخته در راه انقلاب توصیف کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان رجائی و باهنر در انفجار دفتر ریاست جمهوری به شهادت رسیدند اما راهشان باقی ماند و امروز به احترام آنها است که هفته دولت در سراسر کشور برگزار می‌شود.

حدادعادل افزود: همواره باید یاد شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی داشت و دولتمردان نیز باید در مسیر شهیدان رجایی و باهنر قدم بردارند، در یادواره شهدای مهدی‌شهر نیز به یاد و نام شهدا گرد هم آمده‌ایم تا به خانواده شهیدان و والدین آنها ادای احترام کنیم و این بسیار ارزشمند است.

حدادعادل، آیت‌الله زیارتی از علمای برجسته منطقه زیارت مهدیشهر را چشم و چراغ مردم در راه هدایت دینی دانست و تصریح کرد: این عالم ربانی مشعل ترویج مذهب را روشن نگه داشتند.

تشکیل کمیته درمجلس برای پیگیری بورسیه‌های غیرقانونی

همچنین حدادعادل در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران از تشکیل کمیته‌ای در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری بورسیه های غیرقانونی خبر داد و تصریح کرد: مجلس خودش وارد میدان می‌شود و مایل است با تشکیل کمیته‌ای ویژه، موضوع بورسیه‌های غیرقانونی را بررسی کند.

رییس پیشین مجلس گفت:‌ مجلس در کنار وزارت علوم که قرار است در ارتباط با بورسیه‌ها بررسی‌هایی انجام دهد، وارد میدان می‌شود و خود نیز به طور جداگانه بررسی می‌کند تا این تهمت دامن‌گیر نمایندگان نشود که آنها به خاطر بورسیه‌های نادرستی که داشته‌اند، دست به استیضاح فرجی‌دانا زدند.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر عملکرد یکساله دولت یازدهم گفت: در مجموع تصور می‌شود که دولت در غلبه بر برخی مشکلات موفق بوده است، از جمله آرامش خوبی در فضای اقتصادی کشور به وجود آمده است.

نماینده تهران افزود: سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در برهه کنونی تا حدود زیادی آینده برایشان قابل پیش‌بینی است و می‌توانند با اطمینان تصمیم بگیرند و این امر در نهایت به کارآفرینی و اشتغال منتهی می‌شود.

حدادعادل افزود: آرامش کنونی فشار را بر مردم کم می‌کند و البته مشکلات دیگر موجود در کشور نیز باید کاهش پیدا کند و حاشیه‌سازی نشود تا وقت دولت و مجلس و همچنین مردم از بین نرود.

عضو فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی یادآور شد: امروز همه باید کمک کنیم تا مشکل اقتصادی که دغدغه نخست مردم است، به تدریج کاهش یابد.

نظر شما