شناسهٔ خبر: 61491 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

حدادعادل:

در مذاکرات، از حق‌مان کوتاه نمی‌آییم/ مجامع بین المللی بازیچه دست قدرت‌های غربی هستند

حدادعادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: ایران در روند مذاکرات هسته‌ای نه از حق خودش کوتاه می‌آید و نه بیش از حق خودش مطالبه می‌کند.

به گزارش نماینده به نقل از ایسنا، غلامعلی حدادعادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در مورد روند مذاکرات هسته‌ای با توجه به حمایت‌های مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده گفت: ما امیدواریم که غربی ها متوجه شوند که ایران نه از حق خودش کوتاه می آید و نه چیزی بیش از حق خودش مطالبه می کند.

حداد عادل همچنین در مورد روند تحولات غزه گفت: تحولات غزه نشاندهنده ماهیت جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و ماهیت خبیث پشتیبانی غربی او است.

وی در پاسخ به اینکه علت سکوت مجامع بین المللی و حقوق بشری چیست، گفت: برای اینکه اینها همه بازیچه دست قدرت‌های غربی هستند.

وی افزود: باید کسانی که در ایران جاده صا‌ف‌کن غرب هستند را بیدار کنیم تا بدانند غرب این است و راهشان را عوض کنند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به ضرورت وحدت میان مسلمانان گفت: راهی جز وحدت نمانده و این مهمترین آرمان مسلمانان است.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین مسئله قرن است و تنها آرمانی است که می تواند تمام مسلمانان را متحد کند، گفت: مسلمانان باید در برابر اسرائیل، غرب و پشتیبانانش متحد شوند.

وی در پایان با بیان اینکه اینکه کمک به مردم غزه وظیفه ماست، گفت: ایران هر کاری که بتواند برای کمک به مردم غزه انجام می دهد.

نظر شما