شناسهٔ خبر: 60979 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

سجادی:

برای برگزاری مجمع عمومی جامعه کارمندان به وزرات کشور نامه نوشتم/ دیدار جبهه پیروان با جامعتین انتخاباتی نیست

سجادی دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان گفت: برای برگزاری مجمع عمومی تشکل متبوعش نامه ای را تنظیم کردم و به زودی به وزرات کشور ارسال می کنم.

سید کمال سجادی دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در گفتگو با خبرنگار نماینده با بیان اینکه برای برگزاری مجمع عمومی تشکل متبوعش نامه ای با امضاء وی تنظیم و به کمیسیون ماده ده احزاب وزارت کشور ارسال خواهد شد، گفت: نامه تنظیم و در آن هماهنگی ها برای تشکیل مجمع عمومی آمده است و در روزهای آتی به کمیسیون احزاب ارسال می کنم.

وی با بیان اینکه هنوز زمان دقیق مجمع عمومی جامعه اسلامی کارمندان مشخص نشده است، اظهارداشت: در حال تدارک برنامه و هماهنگی های اولیه هستیم اما حتما مجمع تشکیل خواهد شد چون شواری مرکزی نیاز اساسی به ترمیم و حضور نیروهای جدید دارد.

این فعال سیاسی اصولگرا، افزود: علت تاخیر برای برگزاری مجمع عمومی عدم بودجه و امکانات قوی است ضمن اینکه الان بسیاری از احزاب کنگره برگزار نمی کنند در حالی که طبق قانون باید احزاب و تشکل های سیاسی در زمان معین این اقدام را انجام دهند و ما با این مشکلات حتما در تابستان مجمع عمومی را تشکیل می دهیم.

سجادی  که سخنگویی جبهه پیروان را هم برعهده دارد در ادامه در خصوص زمان دیدار جبهه پیروان خط امام و رهبری با جامعتین، گفت: ما به صورت سنتی با جامعتین و آیت الله مهدوی کنی، کمیته سیاسی و اعضای شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز دیدار و گفتگو داشتیم اما پس از وضعیتی که برای وی اتفاق افتاد دیداری نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه جلسات جامعه روحانیت توسط آیت الله موحدی کرمانی اداره می شود، اضافه کرد: جبهه پیروان دیدار با جامعه روحانیت را در دستور کار قرار داده البته این دیدارها هیچ ارتباطی با انتخابات مجلس و نحوه ورود اصولگرایان به این دوره از انتخابات ندارد چرا که معتقدیم فعالان سیاسی و تشکل های سیاسی نباید از الان فضای جامعه را انتخاباتی کنند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین از هماهنگی برای دیدار جبهه متبوعش با جامعه روحانیت مبارز خبر داد و گفت: در حال تنظیم و هماهنگی برای انجام دیدار هستیم اما هنوز زمان دقیق آن مشخص نشده است و امیدواریم آیت الله مهدوی کنی بهبودی کامل را پیدا کنند و باز راهنمای مناسبی برای اصولگرایان باشند.

نظر شما