شناسهٔ خبر: 60584 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نماینده ولی فقیه در سپاه دشتستان:

ماهواره عامل اصلی طلاق و انحرافات اخلاقی است

نماینده ولی فقیه در سپاه دشتستان گفت:‌ ماهواره عامل اصلی طلاق و انحرافات اخلاقی است.

به گزارش نماینده به نقل از فارس حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم افطاری فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج دشتستان در سالن ورزشی سپاه جوادالائمه (ع) اظهار داشت: ماه رمضان ماه مغفرت و عبادت است و باید از این ایام بهره ببریم.

وی در ادامه تفاوت‌های جنگ نرم و سخت را مورد بررسی قرار داد و افزود: طراحان جنگ نرم نخستین کسانی هستند که مورد لعن و نفرین خداوند قرار می‌گیرند.

یحیایی تصریح کرد: در جنگ، نرم‌افزارها متفاوت است، ماهواره و کامپیوتر در حال حاضر ابزاری است که در خانه‌های ما وارد شده و موجب فساد و تباهی خانواده و ملت می‌شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد جنگ نرم خاطرنشان کرد: شایع‌ترین مسائلی که بنیان خانواده‌ها را سست و مورد تهدید جدی قرار داده همین ماهواره‌ است و عامل اصلی طلاق و انحرافات اخلاقی نیز ریشه در ماهواره و اثرات مخرب آن دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان بیان کرد: جنگ نرم آرام آرام شروع می‌شود که یک حرکت خزنده فرهنگی است و آرام، بی صدا و تدریجی به جلو حرکت می‌کند و فرصت تشخیص را سلب می‌کند، همچنان که گریبانگیر اقشار مختلف جامعه در بخش‌های شهری و روستایی شده است.

یحیایی گفت: هزینه اجرایی جنگ نرم ناچیز است که خودمان آن را پرداخت می‌کنیم و هیچ گونه نیازی به ادوات نظامی و هزینه‌های سنگین ندارد.

این مسئول تصریح کرد: در جنگ نرم هدفگذاری‌ها متفاوت است و در حال حاضر فرزندان، جوانان و نونهالان ما هدف دشمنان هستند.

وی گفت: اجرای این عملیات از فاصله دور خسارت یا تلفات و کشته ندارد، دائمی و در حال اجراست و هیچ گونه آتش‌بس ندارد. بلکه دشمن در این جنگ پایدار و بادوام می‌جنگد و ایمان مردم را هدف قرار می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما