شناسهٔ خبر: 59664 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

امیر قلعه نویی حامی "شیرین خانم" شد

امیر قلعه نویی با حضور در برنامه جشن رمضان، دو پاکت آرزو را برداشت.

به گزارش "نماینده"، دوشنبه شب  امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران مهمان سید کاظم احمدزاده و هومن حاجی عبداللهی در برنامه جشن رمضان بود. احمدزاده با تشکر از قلعه نویی گفت: قدردان حضور شما هستیم که پرواز فردای خود را به ترکیه لغو کردید و در برنامه حضور پیدا کردید. قلعه نویی قرار بود ساعت 6 صبح سه شنبه، 17 تیر ماه همراه با تیمش راهی اردوی ترکیه شود که ساعت پرواز خود را به 6 عصر سه شنبه تغییر داد.

در محل برگزاری این جشن، صفحه ای به شکل قلب طراحی شده است که روی آن نامه های بچه های بی سرپرست قرار گرفته است که درون هر نامه کودکی آرزوی خود را نوشته است. هر شب که مهمانی در برنامه جشن رمضان حاضر می شود یکی از این نامه را برداشته و قول می دهد که آن آرزو را برآورده کند. این آرزو ها از داشتن یک عروسک شروع می شود و تا داشتن یک خانه به اتمام می رسد.

هنگامی که مجری جشن رمضان از امیر قلعه نویی خواست تا پاکتی را از قلب جشن رمضان بردارد قلعه نویی گفت: اجازه دهید من یک مطلبی را بگویم. من دلیل اصلی حضورم و پذیرفتن دعوت شما بخاطر کلیپی بود که با نام "غیرت شیرین ..." پخش کردید. میخواستم از شما خواهش کنم اجازه دهید تمام هزینه های این دختر را من پرداخت کنم که مورد موافقت مجری جشن رمضان قرار گرفت.

به گزارش مجله زندگی شیک، کلیپ "غیرت شیرین ..." گزارشی بود که سید کاظم احمزاده از یک دختری به نام شیرین تهیه کرده بود. در این گزارش شیرین از بیماری کلیوی پدرش و مریضی مادرش می گفت که نمی توانند کار کنند و وی مجبور است با جمع کردن پلاستیک و کارتن از داخل سطل های زباله ی شهری خرج خانواده خود را متقبل شود. آرزوی شیرین سفر مشهد مقدس به همراه خانواده اش بود.

برنامه جشن رمضان هر ساله در ماه مبارک رمضان بعد از افظار از شبکه 5 سیما به روی آنتن می رود. این جشن بزرگ و معنوی به مدت 18 سال است که با همت شبکه پنج سیما و کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار می شود.

در پایان سرمربی استقلال دو پاکت از میان پاکت های موجود انتخاب کرد. بعد از خروج امیر قلعه نویی از صحنه برنامه احمدزاده گفت: امیر قلعه نویی قبل از رفتنش به من گفت که همسرم اصرار داشته اند که من هزینه های شیرین را تقدیم کنم. علاقه مندان می توانند برای کمک به ایتام و نیازمندان به سایت کمیته امداد امام خمینی (ره)  به آدرس www.emdad.ir مراجعه نمایند.

 

منبع:صبحانه

نظر شما