شناسهٔ خبر: 59242 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حقوق بشر به سبک آمریکایی+عکس

یک نوار ویدئویی که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد یک افسر پلیس آمریکایی در ایالت کالیفرنیا، در آزادراه لس‌آنجلس در حال ضرب و شتم یه زن بی‌پناه است

به گزارش "نماینده"، یک نوار ویدئویی که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد یک افسر پلیس آمریکایی در ایالت کالیفرنیا، در آزادراه لس‌آنجلس در حال ضرب و شتم یه زن بی‌پناه است.

به گزارش شبکه فاکس‌نیوز، یک نوار ویدئویی به تازگی منتشر شده است که نشان می‌دهد، افسر پلیس آمریکایی در ایالت «کالیفرنیا» به سر یک زن آمریکایی که در کنار آزادراه افتاده است ضربه وارد می‌کند و مشت می زند.
 

امریکا


گزارش‌ها حاکی از آن است که این زن آمریکایی در آزادراهی در حومه لس‌آنجلس در حال راه رفتن است و افسر پلیس کالیفرنیا به بهانه آنکه این زن زندگی خود و دیگران را با راه رفتن در آزادراه به خطر انداخته به سمت وی حمله‌ور می‌شود و بر سر او مشت می‌زند.

به دنبال انتشار این خبر، بخش اجرای قانون کالیفرنیا مجبور شد این افسر پلیس را از کار معلق و اعلام کند در این باره تحقیق می‌کند.

تصاویر ویدویی نشان می‌دهد که زن بر روی زمین افتاده است و افسر پلیس بالای سر زن نشسته بود و به سرش ضربه وارد می‌کرد و زن نیز تلاش می‌کرد تا بلند شود و بنشیند و سپس مردی با لباس‌های شخصی ظاهر شده و به افسر کمک می‌کند تا به این زن دستبند بزند.

این نوار ویدئویی توجه رهبران حقوق مدنی محلی را جلب کرده است و آنها در کنفرانس‌های خبری خود از این رخداد ابراز شگفتی و خشم کردند.

 

منبع:فارس

برچسب‌ها:

نظر شما