شناسهٔ خبر: 58694 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

الجزایر زانو زد تا آلمان حریف فرانسه در یک‌چهارم شود

آلمان تیم ملی فوتبال آلمان با شکست تیم ملی فوتبال الجزایر راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شد تا در این مرحله به مصاف فرانسه برود.

به گزارش نماینده، تیم ملی فوتبال آلمان با غلبه بر تیم ملی الجزایر راهی مرحله یک چهارم جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل شد و در این مرحله باید به دیدار تیم ملی فرانسه برود.

شاگردان یوآخیم‌لو در بازی مقابل الجزایر در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به سختی موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک با گل‌های شورله در دقیقه ۹۲ و اوزیل در دقیقه ۱۱۹ برای آلمان و تک گل جبو برای الجزایر در دقیقه ۱۲۰ از سد این تیم بگذرند و راهی مرحله بعد شوند.

این بازی در ۹۰ دقیقه قانونی با همه موقعیت‌هایی که برای هر دو تیم به وجود آمد گلی در بر نداشت اما شورله در دومین دقیقه وقت اضافی نیمه اول با ضربه‌ای دیدنی دروازه تیم ملی الجزایر باز کرد تا آخرین نماینده قاره آفریقا هم از جام جهانی حذف شود و به قاره‌اش برگردد.

البته الجزایری‌ها در این بازی باخت با اختلاف یک گل را حاصل تلاش بولی دروازه‌بان‌شان می‌دانند چرا که اگر او در این بازی حضور نداشت شاید ژرمن‌ها در همان ۹۰ دقیقه قانونی کار را تمام می‌کردند اما دروازه‌بان الجزایر با عملکردی درخشان مانع از فروپاشی دروازه‌اش شد.

نویر هم دروازه آلمان را بارها از خطر فروپاشی نجات داد تا هودزیچ سرمربی بوسنایی‌ الجزایر همراه شاگردانش نتواند به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند.

پیروزی ژرمن‌ها در شرایطی بدست آمد که آن‌ها در دو بازی پیشین خود در سال‌های ۱۹۶۴ و ۱۹۸۲ مغلوب الجزایر شده بودند و این اولین برد آلمان مقابل این تیم آفریقایی است.

با این نتیجه شاگردان یواخیم لو راهی مرحله بعد شدند تا در یک دیدار تمام اروپایی به مصاف فرانسه بروند.

 

منبع: فارس

 

نظر شما