شناسهٔ خبر: 57415 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

گزارش تمرین صبح امروز استقلال

از غیبت قلعه‌نویی تا حضور ابراهیمی با پیراهن شماره ۱۳

استقلال سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرین نوبت صبح امروز (سه‌شنبه) آبی‌‌پوشان غایب بود.

به گزارش نماینده، تمرین نوبت صبح استقلال از ساعت ۱۱ در سالن وزنه مجموعه انقلاب پیگیری شد.

* امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال در مجموعه انقلاب حضور داشت اما به سالن وزنه نیامد.

* امید ابراهیمی بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال که در تمرینات چند روز گذشته حضور نداشت امروز خودش را به مربیان معرفی کرد.

* همان طور که روز گذشته عنوان شد لباس‌هایی که به بازیکنان استقلال داده شده اندازه بازیکنان نیست و وقتی امید ابراهیمی لباس‌هایش را پوشید مدعی شد که به او اندازه «دو ایکس‌ لارژ» داده‌اند. تقریبا بیشتر لباس‌ها بزرگ‌تر از اندازه بازیکنان است. 

* سوژه اصلی تمرین آبی‌پوشان دیدار تیم ملی ایران مقابل نیجریه و تساوی بدون گل بود. حنیف عمران‌زاده مدعی بود که ایران در نیمه دوم بازی بهتری را نمایش داد و از سوی دیگر محمد قاضی هم اعتقاد داشت که نباید به دفاع کردن ایران ایراد گرفت چون بازی جام جهانی خیلی سخت است و ایران خیلی خوب بازی کرد. تعدادی دیگر نیز مدعی بودند که ایران با این نوع دفاع کردن مقابل آرژانتین به نتیجه‌ای نمی‌رسد.

* بازیکنان استقلال ابتدا زیر نظر مربی بدنساز در چمن مصنوعی به کارهای کششی و دویدن دور زمین پرداختند و سپس کار با وزنه را انجام دادند.

* بازیکن ارمنستانی تیم فوتبال استقلال که روز گذشته در تمرین شرکت کرده بود در تمرین نوبت صبح امروز حضور نداشت. ظاهرا قرار است این بازیکن در تست‌های پزشکی شرکت کند. 

* حنیف عمران‌زاده، پژمان نوری، آرش برهانی، محمدقاضی، امید ابراهیمی، سجاد شهبازاده و میلاد فخرالدینی بازیکنان سرشناس استقلال در تمرین بودند. 

* ابراهیمی پیراهن شماره ۱۳ را پوشیده بود.

 

منبع: تسنیم

نظر شما