شناسهٔ خبر: 56422 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

حرفم حرف است و در استقلال می‌مانم

قلعه‌نویی: ۳ بازیکن به استقلال پیوستند، ۳ بازیکن دیگر هم جذب می‌کنیم

قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال خود را پایبند به گفت‌وگوهایش و قولی که به مدیر عامل این باشگاه داده است دانست و گفت: خود را بدهکار مردم می‌داند.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، امیر قلعه‌نویی پس از نشست با بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز که با حضور آقای پورحیدری که بزرگتر من و تیم هستند برگزار شد در مورد انتخاب همکارانم برای فصل آینده مطالبی عنوان شد و به جمع‌بندی رسیدیم.

وی با ابراز خرسندی از اینکه حساب باشگاه استقلال باز شده است خاطرنشان کرد: خوشبختانه حساب باشگاه باز شده و مدیریت باشگاه می‌تواند مطالبات باقیمانده بازیکنان از فصل گذشته و مبالغ مورد نظر بازیکنان جدید برای عقد قرارداد را پرداخت کند.

سرمربی استقلال با اعلام اینکه این تیم برای حضور در چهاردهمین دوره لیگ برتر کم کم شکل می‌گیرد در خصوص فعالیت آبی‌پوشان در فصل نقل  انتقالات گفت: تا امروز سه بازیکن جذب کرده‌ایم که کار انتقال آنها به استقلال به صورت قطعی انجام شده و با ۳ بازیکن دیگر نیز تقریبا توافق حاصل شده و به زودی قرارداد امضا می‌شود.

قلعه‌نویی افزود: قرار است نفرات جدید تیم فوتبال استقلال در مراسمی به صورت رسمی به خبرنگاران و هواداران معرفی شوند. تاریخ برگزاری این مراسم نیز به زودی از سوی آقای افشارزاده اعلام خواهد شد.

انتخاب دستیاران و اعضای کادر فنی استقلال برای فصل آینده سوژه پرسش دیگر خبرنگاران از امیر قلعه‌نویی بود که وی در پاسخ به آن گفت: من در تیمم دستیار ندارم بلکه همکار دارم. همانطور که عنوان کردم یکی از مواردی که در جلسه امروز مطرح شد انتخاب همکارانم بود که خوشبختانه به جمع‌بندی خوبی رسیدیم. در یکی دو روز آینده که زمان در اختیار داریم می‌توانیم بهترین گزینه‌ها را انتخاب کرده و معرفی کنیم.

سرمربی استقلال در واکنش به طرح این موضوع که عنوان می‌شود به دلیل اینکه فهرست استقلال برای فصل آینده مشخص نشده او برای امضای قرارداد دست نگه داشته تا این تیم بسته شود، گفت: اینطور نیست، من به مردم بدهکارم و افتخار می‌کنم که در خدمت آنها باشم. من با آقای افشارزاده حرف زدم و حرفم حرف است و سند. من چون به آقای افشارزده قول دادم حتما در استقلال می‌مانم.

وی با اعلام اینکه نام «همکارانش» به زودی اعلام خواهد شد، در خصوص مذاکره حنیف عمران‌زاده  با باشگاه تراکتورسازی گفت: هر بازیکنی که آزاد است و با استقلال قرارداد ندارد می‌تواند با باشگاه دیگر مذاکره کند.

قلعه‌نویی از روند فعالیت‌های باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات ابراز رضایت کرد و گفت: از نقل و انتقالات تیم استقلال راضی‌ام. آقای نظری جویباری در زمینه نقل و انتقالات زحمات خوبی کشیده و دارد تیم خوبی برای فصل آینده آماده می‌کند.

نظر شما