شناسهٔ خبر: 55195 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

قلعه نویی کدام بازیکن ها را میخواد و نمیخواد؟

به گزارش نماینده؛ با وجود اینکه صحبت‌هایی مبنی بر احتمال بازگشت مجتبی جباری به استقلال شنیده می‌شد اما هشتِ شاکی جایی در لیست سرمربی آبی‌ها ندارد و با وجود قبول داشتن کیفیت فنی جباری، می‌داند شرایط برای بازگشت او مهیا نیست و نمی‌تواند روی این بازیکن حساب کند زیرا او قرارداد خوبی با الاهلی قطر بسته و پول قابل توجهی هم دریافت می‌کند.

امیر قلعه نویی روی حفظ ستاره‌های تیمش به شدت اصرار دارد. او می‌خواهد هر طور شده، آندرانیک تیموریان در استقلال بماند و از مسئولان باشگاه خواسته این ستاره را راضی به تمدید قرارداد کنند.
در خط دروازه هم قلعه‌نویی، نظری روی وحید طالب‌لو ندارد و می‌خواهد مهدی رحمتی را به عنوان گلر اصلی حفظ کند و یک دروازه‌بان جوان هم به جای سیدحسین حسینی که به تراکتورسازی می‌رود، جذب شود.

جواد نکونام هم به دلیل اختلافات عمیقش با قلعه‌نویی مورد تأیید سرمربی استقلال نیست اما بازیکنان دیگری مثل هادی عقیلی، مرتضی اسدی، اسماعیل شریفات، بختیار رحمانی، علی حمودی و امید ابراهیمی در لیست قلعه‌نویی قرار دارند و در آستانه پیوستن به استقلال هستند. ضمن اینکه قلعه‌نویی خواستار تمدید قرارداد ساموئل نیز هست.

منبع: فیفادی

نظر شما