شناسهٔ خبر: 54906 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

استارت تمرینات استقلال از ۲۰ خرداد

قلعه‌نویی: مذاکره با بازیکن در شأن و شخصیت من نیست!

قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در ۱۷ سالی که مربی بودم هیچگاه با بازیکن مذاکره نکردم.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، امیر قلعه‌نویی بعد از دیدار با مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در این نشست برنامه کاری و تمرینات خود را به افشارزاده ارائه دادم.

وی در مورد فهرست نفراتی که باید جذب شوند عنوان کرد: در این مورد هم صحبت کردیم. من فهرست بازیکنان مورد نظر خود را هفته گذشته در اختیار باشگاه قرار داده بودم و از این پس هر بازیکنی که سایت باشگاه استقلال اعلام کند نفری خواهد بود که با او مذاکره کرده و به تیم خواهیم آورد.

سرمربی استقلال در واکنش به نام‌هایی که به عنوان گزینه حضور در ترکیب این تیم عنوان شده، یادآور شد: در فصل نقل و انتقالات چنین بحث‌هایی طبیعی است اما تنها بازیکنانی که نام‌شان از طریق سایت باشگاه اعلام می‌شود جذب تیم می‌شوند.

قلعه‌نویی درباره اسامی بازیکنانی که در روزنامه‌ها مطرح شده تاکید کرد: ۷، ۸ سال است که روزنامه نمی‌خوانم و نمی‌دانم چه افرادی در آنجا چه حرفی زدند.

وی در مورد اینکه خودش با بازیکنان مذاکره می‌کند یا باشگاه این کار را انجام می‌دهد، تاکید کرد: هیچ وقت در شأن و شخصیت خودم نمی‌بینم که با بازیکنان صحبت کنم. این کار را تیم اجرایی باشگاه با نظر افشارزاده و نظری جویباری انجام می‌دهد. در ۱۷ سالی که مربی بودم هیچگاه با بازیکنی مذاکره نداشتم و اکنون هم نظری جویباری پیگیر این مسئله است.

قلعه‌نویی درباره وضعیت این تیم برای حضور در لیگ چهاردهم خاطرنشان کرد: امسال یک مقدار راهکارها عوض شده و شرایط مناسبی داریم؛ البته باید از فتح‌الله‌زاده و امیری هم تشکر کنم. در فصل گذشته در بحث قراردادها و مسائل مالی مشکل داشتیم اما امسال فضا عوض شد و این مشکلات هم برطرف شده است. امیدوارم با عملکرد خوب در فصل نقل و انتقالات استقلال شرایط بهتری پیدا کند.

وی افزود: فصل گذشته کمی در فصل نقل و انتقالات و بحث قراردادها اذیت شدیم اما امسال با این قراردادهایی که بسته شده به نظرم شرایط مناسب‌تری خواهیم داشت و طبق برنامه‌ریزی از ۲۰ خرداد استارت تمرینات خود را می‌زنیم.

قلعه‌نویی درباره انتخاب دستیارانش تاکید کرد: این افراد همکاران من خواهند بود و زمانی که نتیجه نهایی مشخص شد آن را اعلام می‌کنیم.

وی در واکنش به سوالی پیرامون بسته بودن حساب‌های باشگاه اظهار داشت: من در مورد مسائلی که مربوط به مستطیل سبز است صحبت می‌کنم.

نظر شما