شناسهٔ خبر: 54304 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

کاپیتان استقلال، پسر قلعه نویی شد!

رحمتی

به گزارش نماینده، آی اسپرت نوشت: بازار نقل و انتقالات است و شایعات همیشگی اش. سید مهدی رحمتی هم از آن دسته فوتبالیست هایی است که وقتی فصل نقل و انتقالات می شود همیشه در کانون توجهات قرار دارد. به همین دلیل است که گمانه زنی ها درباره او بیشتر از بقیه بازیکنان مطرح می شود. فصل گذشته هم رحمتی به رغم پیشنهاد خوبی که از سپاهان داشت و رقمش تقریبا دو برابر استقلال بود آبی پوش ماند.
 

بستن بازوبند کاپیتانی وسوسه انگیز بود و رحمتی نمی توانست قید این امتیاز ویژه را بزند. خصوصا اینکه پارسال در کمتر بازی فرهاد مجیدی از ابتدا بازی کرد و این رحمتی بود که به عنوان کاپیتان وارد زمین می شد. رابطه خوب رحمتی با قلعه نویی هم مزید بر علت شد تا شماره یک آبی ها در استقلال ماندنی شود اما امسال اخبار عجیبی از داستان رحمتی و استقلال به گوش می رسد. رحمتی در مقطعی از فصل با قلعه نویی اختلافاتی پیدا کرد و حتی بعد از یک بازی که با زانوی مصدوم برای استقلال بازی کرد و قلعه نویی بازیکنان را بی غیرت خطاب کرد دیگر نمی خواست در تمرینات شرکت کند که خود امیر موضوع را فیصله داد.

این روزها در حالی که رحمتی و قلعه نویی رابطه بسیار خوبی با هم دارند و هر روز با یکدیگر در تماس هستند شایعات عجیبی به گوش می رسد. برخی از رسانه ها یک روز خبر از بی میلی رحمتی و تمایل او برای جدایی از استقلال می نویسند و روز دیگر می گویند قلعه نویی رخمتی را نمی خواهد و این دروازه بان باید به فکر تیم دیگری باشد. صد البته که هر دو احتمال کاملا منتفی و در حد شایعه است.

رحمتی هرگز میلی به جدایی از استقلال ندارد و با صراحت به آی اسپورت می گوید: «با اینکه سال سختی را در استقلال پشت سر گذاشتم اما اولویتم برای فصل آینده پیراهن آبی است. من اهل بازار گرمی نیستم و به صراحت می گویم دوست دارم در استقلال بمانم. هیچ مشکلی برای تمدید قراردادم ندارم و اگر باشگاه من را بخواهد حتما قراردادم را تمدید خواهم کرد.»

سوال اینجاست که چرا رحمتی باید جایگاه محکم خود در استقلال و بازوبند کاپیتانی اش را به راحتی از دست بدهد و به تیم دیگری برود؟ رحمتی برای رسیدن به جایگاه فعلی اش از مانع محکمی مثل وحید طالب لو رد شد که روزگاری بین هواداران استقلال محبوب ترین بازیکن بود اما حالا کمتر کسی حسرت نبودن او را در استقلال می خورد. از طرف دیگر استقلال برای فصل آینده آنقدر کمبود بازیکن دارد که قلعه نویی باید هوشمندانه ترین انتخاب ها را برای لیگ سال آینده داشته باشد به ویژه اینکه سال بعد سالی حیثیتی برای او در استقلال است و اگر نتواند قهرمانی بیاورد باید جایگاهش را به یک مربی دیگر بدهد و شاید دیگر هیچوقت رنگ نیمکت استقلال را نبیند. پس با این شرایط، امیر هرگز یک سهمیه اش را برای دروازه بان از دست نمی دهد. اینکه رحمتی هم با اطمینان از ماندن در استقلال می گوید نشان می دهد از قبل با قلعه نویی توافق کرده است.

اگر هم این روزها بحث حضور محسن فروزان در استقلال مطرح شده برای ذخیره مهدی رحمتی است و این دروازه بان هم با آگاهی از این موضوع شرط آمدنش به استقلال را نبودن رحمتی عنوان کرده است. شرطی که هرگز عملی نمی شود و فروزان می تواند با قبول ذخیره مهدی رحمتی شدن به استقلال بیاید چون شماره یک آبی ها جایگاهش را از دست نمی دهد. به ویژه که این روزها هم نزدیکانش به او لقب «پسر قلعه نویی» را داده اند.

نظر شما