شناسهٔ خبر: 50419 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

انتقاد از اصرار به اظهار فقر برای دریافت یارانه

عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه نحوه اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها نباید به گونه‌‌ای باشد که باعث عدم امنیت روانی و اقتصادی جامعه شود، از رویکرد اصرار به اظهار به فقر برای دریافت یارانه انتقاد کرد.

به گزارش نماینده ؛ به نقل از  فارس ، محمدحسین فرهنگی:  دیروز رئیس مجلس در خصوص سازو کارهای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌‌ها به نکانی اشاره داشتند، از جمله اینکه مجلس اجازه بررسی‌ حساب‌های مردم را نداده و آنچه را که مردم می‌نویسند را دولت باید بپذیرد، آیا مجلس در خصوص نحوه اجرای هدفمندی یارانه‌ها نظر و دیدگاه خاصی دارد، گفت:  مطالبی که آقای لاریجانی مطرح کردند منطبق با قانون هدفمندی یارانه‌ها و تبصره ۲۱ قانون بودجه بود.

 
فرهنگی اظهار داشت: نگرانی‌هایی که هم اکنون به وجود آمده در مورد اصل موضوع هدفمندی یارانه‌ها نیست، بلکه در مورد نحوه اجرا است.
 
وی تاکید کرد: اصل بر اجرای درست، سنجیده و حساب شده هدفمندی یارانه‌ها است و مواردی که رئیس مجلس بیان کردند با نص قانون و روح آن منطبق است.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: اصرار بر اینکه افراد برای دریافت یارانه نقدی اظهار به فقر کنند یا سرکشی به حساب‌های مردم موجب خدشه در امنیت روانی و اقتصادی جامعه خواهد شد.
 
نماینده تبریز در مجلس تاکید کرد: این رویه همچنین برای نهادهای اقتصادی و سیستم بانکی مضر است و ممکن است باعث خروج سپرده‌‌های پراکنده مردم از بانک‌ها شود.
 
وی با بیان اینکه نباید اجرای یک طرح سایر فعالیت‌های اقتصادی جامعه را مختل کند، گفت: امروز حساسیت‌های مجلس به دولت منتقل شد، آقای نوبخت به عنوان نماینده دولت جمع‌بندی خود را بیان کرد و نکات مورد نظر مجلس در جمع‌بندی‌ها بیان شد.
 

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۳-۱۲ ۰۰:۴۵پرویز روشنایی 0 0

    سلام من در نوشتن کد پستی اشتباه کردم ویارانه ما قطع شده خواهشمندم پیگیری نمایید
                                

نظر شما