شناسهٔ خبر: 50372 - سرویس تاریخ
نسخه قابل چاپ

برگی از خاطرات هاشمی ؛

علت دعوای آیت الله هاشمی با همسرش چه بود؟!

هاشمی رفسنجانی در خاطرات 19 فروردین ماه سال 60 از دعوا و جر و بحث با همسرش خبر داده و می نویسد : با عصبانیت خانه را ترک کردم !

به گزارش نماینده هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۱۹ فروردین ماه سال ۱۳۶۰ می نویسد : عفت‌ در ادامه‌ حرفهای‌ شب‌ گذشته‌، جروبحث‌ داشت‌. با عصبانیت‌ از خانه ‌بیرون‌ رفتم‌. مشکل‌ اینجاست‌ که‌ به‌ انقلاب‌ علاقه‌مند است‌ و روزها در ملاقاتها وبرخوردهایش‌ ـ که‌ از کمبودهای‌ کشور انتقاد می‌شود و خوب‌ نمی‌ تواند دفاع‌ کند ـ ناراحت ‌می‌شود و لحظات‌ کوتاهی‌ که‌ من‌ به‌ خانه‌ می‌آیم‌، این‌ گونه‌ مطالب‌ را که‌ رنجش‌ می‌دهد،می‌خواهد با من‌ طرح‌ کند و ناراحتی‌ ایجاد می‌شود. امروز در مجلس‌ بی‌حوصله‌ و کم‌ تحمل ‌بودم‌.

نظرات مخاطبان 0 14

  • ۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۰۷:۴۵فرح حاجيوندي 55 ساله 17 6

    هر كس با احمدي نژاد در افتاد ورافتاد. در كارنامه طلايي احمدي نژاد همين كه رفسنجاني و باند فرعون زمان را با شجاعت رسوا كرد بسه .بقيه را هم تاريخ و هم مردم قضاوت مي كنند .
                                
  • ۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۱:۳۹یه انقلابی 4 9

    تاریخ هم هاشمی را میشناسد هم شما دجالان را
                                
  • ۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۰۹فاطمه 0 0

    از قدیم گفتن زن و شوهر دعوا کنن ابلهان باور کنن 
                                
  • ۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۲:۲۰ناشناس 0 0

    ازبس دورنگ وحقه بازی!!!!
                                
  • ۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۰۶اکبری 0 2

    درکارنامه احمدی نژادبیشترین اختلاس هاوتحریم هاثبت شده است
                                
  • ۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۰۷ 1 0

    هاشمی همین بس که رهبر کبیر انقلاب تایید و قبولشان داشتند
                                
  • ۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۱۲چراغی 0 0

    هاشمی و امثال او مثل طلحه و زبیر از ولایت فاصله گرفتند و رسوا شدند خداوند همه خائنین را رسوا خواهد کرد
                                
  • ۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۱۷يك كارمند 1 0

    حضرت آيت ا... هاشمي رفسنجاني مرد عمل است . ايشان از جمله اولين مبارزين با طاغوت بودند و سياستمداري با هوش مي باشند كه همواره در برهه هاي حساس به نظام كمك كرده و به داد نظام رسيده اند. با حرف هاي كذايي و تهمت هاي ناروا فردي چون رفسنجاني را نمي توان تخريب كرد . البته عده اي در يك زمان خاص، ناجوانمردانه بر وي تاختند اما نتيجه كار خودشان اختلاص هاي چند هزار ميلياردي ،كاهس 70 درصدي ارزش پول ملي ، تورم لجام گسيخته ، قطع رابطه با جهان و جلب دشمني اكثر كشورها و... بود . چگونه مي توان با هوچي گري و جنگ زرگري ابر مردي چون هاشمي را تخريب كرد ؟!! تهمت زدن كار انسان هاي فرو مايه و ناتوان است . اينكه از يك تريبون ملي سوء استفاده بكني و بدون اجازه دفاع به طرف مقابل ، ايشان را ناجوانمردانه تخريب كني مثل اين است كه كسي را به اسارت گرفته باشي و دست و پايش را بسته و كتكش بزني و فخاشي كني . اين عين نامردي است . گذشته مالي و وضعيت خوب مالي خانواده هاشمي بر همگان روشن است . اما در دور و بر تهمت زنندگان افراد بي ريشه اي وجود دارند كه ميلياردها ثروت نامشروع را از بيت المال غارت كردند و اما دم از انقلاب و مردم و... مي رنند و به افرادي چون هاشمي مي تازند تا خود را و ثروتشان را موجه جلوه دهند .  درود بر هاشمي و تا هاشمي زنده است نهضت زنده است .   
                                
  • ۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۳:۱۸سامان 0 0

    پس از اول هم خانوادش با انقلاب نبودند و خودش را هم جداکردند؟ پس اینهمه منت به سر مردم نذارند.
                                
  • ۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۴:۱۵سید بت شکن 0 0

    تمام مسئولین را با سیره معصومین میسنجیم
    هرکس با این سیره فاصله دارد چه هاشم باشد چه هرکس دیگر در زمره مسئولین کشور اسلامی نیستند 
                                
  • ۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۱۴:۱۶همسر شهید 0 0

    بت بزرگ رفسنجانی شکست احمدی نزاد
                                
  • ۱۳۹۳-۰۱-۲۰ ۲۳:۰۸اسحق 0 0

    خجالت بكش مردك طلحه وزبيرجزوعشره مبشره بودند
                                
  • ۱۳۹۳-۰۱-۲۱ ۱۱:۰۷عيسي 0 0

    آقاي چراغي طلحه وزبيرخداونددرهمين دنياازآنهااعلان رضايت كردبروتحقيق كن وقتي قاتل حضرت زبيرنزدحضرت علي آمدتام‍ژده گاني بگيردحضرت علي فرمودند رسول خداصلي الله عليه وآله وسلم مراوصيت كردندكه به قاتل ابن صفيه(حضرت زبير)بشارت جهنم بده
                                
  • ۱۳۹۳-۰۲-۰۲ ۲۲:۳۶رهگذر دنیا 0 0

    ما که داعیه پرچمداری عدالت اسلامی را داریم باید در ابتدا به حضرت رسول(ص) وحضرت (ع) اقتدا کنیم وبدون کم کاست فقط  فرمایشات و راههای عملی آنها را سر لوحه اعمال و رفتارمان قرار دهیم پس تعصبات خشک بی اساس وطرفداری کور کورانه هیچ ثمری نخواهد داشت و ما بخاطر اینکه شانه از زیر بار مسولیت خالی کنیم نمتوانیم بگوییم زمان انها با الان فرق دارد . برای نمونه درنهج البلاغه حضرت امیر به فرماندارانش میفرماید: تو وقتی برای دریافت زکات به گله داری مراحعه میکنی حق نداری وارد گله او شوی بلکه فقط باید به گفته صاحب گوسفندان اکتفا کنی ! 
                                

نظر شما