شناسهٔ خبر: 48467 - سرویس تاریخ
نسخه قابل چاپ

برگی از تاریخ :

هادی غفاری : نمایندگان مخالف را ترور میکنیم !

هادی غفاری که امروز جزو جریان اعتدال گرا محسوب می شود در ابتدای پیروزی انقلاب نظرات دیگری داشت ترور نمایندگان مخالف از جمله این نظرات بود که بعدها وقتی غفاری به خطای بزرگ خود آگاه شد گفت : منظورم ترور فیزیکی نبود می خواستم از لحاظ فکری ترورشان کنم !

 نماینده مرور گذشته برخی از شخصیت ها در نوع خود جالبت است چرا که این افراد امروز مدعی خط اعتدال هستند و می خواهند خود را در لباسی جدید به مردم نشان دهند . از جمله این افراد هادی غفاری است که گذشته نه چندان روشنی از لحاظ مشی اعتدالی دارد و از این رو گذری و نظری به پرونده او خالی از لطف نیست ...

34 سال پیش در چنین روزی گروههای دانشجویی و دانش آموزی با اجتماع ر مقابل لانه جاسوسی پشتیبانی خود را از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام اعلام کردند .

نیمه شب 19 اسفند 1358  هادی غفاری در مقابل لانه جاسوسی حضور پیدا کرد و طی سخنانی اظهار داشت : گروگانها را از ابتدا دانشجویان به گروگان گرفته اند و تا آخر هم بایستی ادامه دهند و هیچ کس بهتر از آنها نمی تواند نگهداری گروگانها را بر عهده بگیرد .

وی در ادامه حل موضوع گروگانها را منوط به تشکیل مجلس شورای اسلامی خوانده و گفت : در مجلس اگر نماینده ای خلاف خط امام عمل کند او را ترور خواهیم کرد زیرا برادران ما جانبازی های زیادی کرده اند و گروه های زیادی جان خود را از دست داده و یا شکنجه شده اند تا این انقلاب صورت گرفت ، ما دنباله رو آنها خواهیم بود .

برچسب‌ها:

نظر شما