شناسهٔ خبر: 48106 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

پس از شکایت نمایندگان

کمیسیون اصل ۹۰ وزیر ارشاد را به مجلس احضار کرد

کمیسیون اصل ۹۰ پس از شکایت تعدادی از نمایندگان، وزیر ارشاد را به مجلس احضار کرد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه هفته آینده نشست مشترکی با مسئولان ذی‌ربط درباره احداث فرودگاه بین‌المللی قم و منطقه نمونه گردشگری طرح طلاب خواهند داشت.

جلسه اعضای این کمیسیون با علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه پرونده‌های مطروحه و مسائل فرهنگی کشور نیز عصر روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

اخیراً تعدادی از نمایندگان مجلس از وزیر ارشاد به کمیسیون اصل ۹۰ شکایت کرده بودند که سه‌شنبه آینده با حضور جنتی در این کمیسیون، مسئله شکایت نمایندگان نیز بررسی می‌شود.

کارگروه‌های فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی، فنی و عمرانی، ارتقای سلامت اداری، قضایی و حقوقی و سیاسی و نظامی کمیسیون اصل ۹۰ هفته آتی به شکایات واصله رسیدگی می‌کنند.

کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس سه‌شنبه هفته بعد ماده ۷ طرح عضویت و لغو عضویت نمایندگان در برخی از شوراهایعالی، مجامع و هیئت‌ها اعاده شده از شورای نگهبان، طرح اصلاح ماده ۴۵ قانون آیین‌نامه داخلی، طرح استفساریه تبصره ماده ۷۶ قانون آیین‌نامه داخلی، طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مبحث نحوه رسیدگی به طرح‌ها و لوایح و طرح اصلاح ماده ۵۷ قانون آیین‌نامه داخلی را بررسی می‌کند.

کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی روز دوشنبه نحوه تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه قانونگذاری و نظارت، طرح اجازه تصویب اساسنامه و تشکیل اتحادیه شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور -طرح شورایعالی استان‌ها- طرح اصلاح ماده ۸۴ قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما