شناسهٔ خبر: 48025 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

چهره های نزدیک به عارف در واکنش به اظهارات سخنگوی دولت؛

اولیا: هیچ ارتباط تشکیلاتی بین طیب نیا و عارف وجود ندارد

عارف+طیب نیا

به گزارش نماینده، محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت، پس از جلسه امروز (چهارشنبه) هیات وزیران در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در خصوص انتقادات محمدرضا عارف از رییس جمهور تصریح کرد: «در زمان مناظرات، علی طیب نیا نماینده عارف بود، لذا وقتی طیب نیا طرحی را در دولت مطرح می کند ما تصورمان این است که نظرات آقای عارف در حال مطرح شدن است»  

نماینده صحت و سقم این موضوع و ارتباط عارف با تصمیمات اقتصادی دولت اعتدال را از چهره های نزدیک به عارف جویا شد:

عارف+طیب نیا

علی اکبر اولیا در گفتگو با نماینده: هیچ ارتباط تشکیلاتی بین طیب نیا و عارف وجود ندارد/ بگذارید من حرفی نزنم که اختلاف برانگیز باشد

علی اکبر اولیا، رئیس ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف در یزد، در گفتگو با نماینده ضمن ابراز بی اطلاعی از نزدیکی نظرات طیب نیا به عارف گفت: اطلاعی ندارم و خیلی در جریان نیستم.

وی در این خصوص که آیا طیب نیا در زمان مناظرات نماینده دکتر عارف بود، تصریح کرد: می دانم که در جلساتشان شرکت می کرد.

نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم در ادامه تأکید داشت: آقای طیب نیا در حال حاضر در کسوت وزیر هستند و قاعدتاً سیاست های دولت را دنبال می کنند و ارتباط خاصی بین ایشان و دکتر عارف را نمی شود پیش بینی کرد.

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه نمی توانم از جانب کسی صحبت کنم، نظر شخصی خود را اینگونه مطرح کرد: بر طبق نظر شخصی خودم این مطلب به هیچ وجه درست نیست. ایشان از طرف رییس جمهور و مجموعه دولت در حال حاضر مسئول است و باید در قالب و چهارچوب مسئولیت هایش در دولت عمل کند.

اولیا در نهایت با تأکید بر اینکه بگذارید من حرفی نزنم که اختلاف برانگیز باشد، اذعان داشت: ولی آقای طیب نیا قطعاً در چارچوب سیاست های دولت و شخص رییس جمهور عمل می کند و قاعدتاً هیچ ارتباط تشکیلاتی بین ایشان و شخص آقای عارف وجود ندارد.

حسن رسولی در گفتگو با نماینده: مطلع نیستم که مبنای حرف نوبخت چیست.

حسن رسولی، چهره نزدیک به دکتر عارف و سخنگوی ستاد انتخاباتی وی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نیز در این خصوص تصریح کرد: مطلع نیستم که مبنای این حرف دکتر نوبخت چیست.

وی در ادامه تأکید داشت: در جریان نیستم و باید از خود آقای دکتر عارف بپرسید.

خامسیان: صلاح نمی دانم در این رابطه صحبت کنم

علیرضا خامسیان مدیر روابط عمومی دفتر محمد رضا عارف هم در تماس اول، پاسخ خود را به مطالعه دقیق صحبت های نوبخت موکول کرد و پس از یک ساعت در تماس دوم بدون هر گونه تایید یا تکذیب خبر گفت: صلاح نمی دانم در این موضوع صحبت کنم.

نظر شما