شناسهٔ خبر: 47860 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

اصلاح طلبان دنبال شخصیت سازی هستند

کوهکن:جریان اصلاحات طبیعی است که دنبال شخصیت سازی بروند و یا استفاده از شخصیت هایی که به نظرخودشان بتوانند آنها را کاریزما کنند،هستند. آنها بخاطر امتحان بدی که در جریان فتنه 88 دادند ودر عین حال رهبران انها قدرت و تحلیل درستی نداشتند که خرج خود را از فتنه 88 جدا کنند وحال که دیده اند با گذشت زمان جامعه آن حادثه را فراموش نکرده است به فضای رسانه ای وارد شده اند.

نماینده – به نقل از سراج ۲۴،محسن کوهکن، نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری ،  در باره زمینه سازی که رسانه های اصلاح طلب برای قبح شکنی فتنه انجام می دهند، اظهار داشت: در فضای رسانه ای جریان موسوم به اصلاح طلب گفتمانی است مبنی بر اینکه به نوعی فرار به جلو کنند و سوار بر موج اعتدال شوند و شعارشان اینست که اعتدال باعث شد که آقای روحانی رای بیاورد و در ادامه آنها از این موج که در مسیر اعتدال گرایی و پرهیز ار افراط گری شروع شده استفاده کنند وخود را معتدل و منتقدین شان را افراطی معرفی می کنند .

وی در ادامه افزود: «کاملا مشهود است که اصلاح طلبان درصددند با سخنرانان سیاسی که بدور از آلوده شدن فضای سیاسی و جهت تنویر افکار عمومی یک کالبد شکافی رفتاری گروهی از تندروی ها و رادیکال عمل کردن افراد چه اشخاص سیاسی مدعی و چه جریان های سیاسی پس از انقلاب داشته باشندو حتی این مورد را می توانید به حرکات و رفتار قبل از انقلاب هم مرتبط کنید.

کوهکن اضافه کرد: ارتباطی که بین آن جریانات و بخشی از اتفاقات جریان اصلاحات وجود دارد زیرا در بین گروه های مسلمان قبل از انقلاب کسانی بودند که تقیدی به پیروی از مرجعیت نداشتند و خودشان استدلال و تشخیص می دادند و مطابق آن عمل می کردند .

این فعال سیاسی در ادامه یادآور شد: آنها خودشان بارها گفته اند که یکی از ایرادات جریان اصلاحات این است که سر ندارد و خیلی هم تابع تصمیمات شورایی نیست برای اینکه چندین بار تاکنون شوراهایی را تشکیل داده اند و در امر انتخابات نتیجه ای نداشته و عوامل دیگر موثر تر بوده اند .

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: جریان اصلاحات طبیعی است که دنبال شخصیت سازی بروند و یا استفاده از شخصیت هایی که به نظرخودشان بتوانند آنها را کاریزما کنند،هستند. آنها بخاطر امتحان بدی که در جریان فتنه ۸۸ دادند ودر عین حال رهبران انها قدرت و تحلیل درستی نداشتند که خرج خود را از فتنه ۸۸ جدا کنند وحال که دیده اند با گذشت زمان جامعه آن حادثه را فراموش نکرده است به فضای رسانه ای وارد شده اند.

کوهکن عنوان کرد: اصلاح طلبان برای شخصیت سازی خودشان فردی غیر از خاتمی را ندارند زیرا آنها افرادی معتدل را در جریان خودشان بر نمی تابند برای نمونه چه بلایی به سر دکتر عارف آوردند؟لذا می خواهند به سمتی بروند که افعال و گفته هایی که دارند راتطهیر کنند و راه تطهیرش اینست که سعی کنند با شخصیت هایی تماس بگیرند و با آنها قرار بگذارند.

وی در ادامه تاکید کرد: بهترین روش آنها اینست که اعتراف کنند در جریان فتنه اشتباه عمل کرده اند و  به راهی رفتند که آمریکا صهیونیست ها به آن مهر تایید زدند و هیچ هزینه ای هم برای آنها ندارد و کسی برای تغییر سیاسی خود نباید از ارزش ها و مراجع مایه بگذارد .

 

نظر شما