شناسهٔ خبر: 47805 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

"حاضری" تا این حد از اوضاع بی خبر است؟!

حاضری می توان گفت این فضای کنونی نقد و انتقاد دست و پا شکسته به دولت جدید که البته منتقدان با توهین و افترای رئیس جمهور و اطرافیانش مواجه می شوند ، محصول فضای آزادی است که دولت قبل فراهم ساخته بود

نماینده- علی محمد حاضری از فعالین اصلاح طلب ، در خصوص انتقاد برخی از اصولگرایان مبنی بر اینکه دولت انتقادناپذیر است، گفته است: «همین که در مجلسی که در برابر دولت سابق تسلیم محض بود، از دولت تدبیر و امید انتقاد می‌شود و وزرا برای پاسخگویی به مجلس می ‌روند نشانه این است که در دولت فضای انتقاد‌پذیری وجود دارد».

انگار فراموش کاری در جریان اصلاح طلب مانند یک بیماری مسری روبه گسترش است . نسیان گذشته فکری و سیاسی و اعتقادی یک طرف این قضیه است ، فراموشی اخبار ورویدادهای سیاسی کشورهم  به آن افزوده شده است. آقای حاضری انگار فراموش کرده اند بیشترین استیضاح وزرا در دولت احمدی نژاد رخ داد و برای اولین بار در این دوره، مجلس از رئیس جمهور سوال کرد.
وی در ادامه با اشاره به انتقادات روزنامه‌های اصولگرا به دولت اظهار داشت:« اگر به صفحات روزنامه‌های مخالف دولت نگاه کنیم می‌بینیم که صفحات این روزنامه آکنده از انتقاد و مخالفت با دولت است و هیچ برخوردی با این روزنامه‌ها نشده است در حالی که در دولت اصولگرای سابق هرگونه نقد کردن و انتقاد به دولت جرم محسوب می‌شد و آن روزنامه و رسانه پس از مدتی توسط دولت مورد بی‌مهری قرار می‌گرفت و در آخر توقیف می‌شد». 

جای سوال است که آیا یک فعال سیاسی ، تا این اندازه از اوضاع بی خبر است که مدعی می شود "در دولت قبلی هرگونه نقد و انتقادی جرم محسوب می شد و روزنامه منتقد توقیف می شد". سیل توهین و افترا و هجمه به دولت سابق ، فارغ از اینکه عملکرد دولت فوق چگونه بود، نیز در تاریخ انقلاب بی سابقه بود. حتی می توان گفت این فضای کنونی نقد و انتقاد دست و پا شکسته به دولت جدید که البته منتقدان با توهین و افترای رئیس جمهور و اطرافیانش مواجه می شوند ، محصول فضای آزادی است که دولت قبل  فراهم ساخته بود و اکنون دولت جدید با انواع حربه ها ، مانند بی سواد خواندن منتقدین ، افراطی و تندرو خواندنشان و نسبت دادن آنها به همسویی با اسرائیل سعی دارد ،اوضاع را به روال دلخواه خود برگرداند.

برچسب‌ها:

نظر شما