شناسهٔ خبر: 47776 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

عبدالکریم هاشمی در گفت و گو با "نماینده" :

اجرای مصوبات سفر دولت به هرمزگان نیاز به تخصیص 100 درصدی بودجه این استان دارد

عبدالکریم هاشمی نماینده میناب در مجلس درباره دومین سفر استانی رئیس جمهور گفت : امیدواریم دولت تخصیص اعتبارات رادر سال 93 صددرصد اجرایی کند تا مصوبات این سفر اجرایی شود و بدین ترتیب بخشی از عقب ماندگی ها در زیرساخت ها و مسائل فرهنگی، آموزشی و اقتصادی جبران شود.

عبدالکریم هاشمی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار نماینده اظهار داشت: ما امیدوارپم این تصمیمات و مصوباتی که دولت در این سفر گرفت و اعتبارات ۲۴۳ میلیاردی تومانی که برای آن درنظر گرفته شد واقعا تخصیص داده شده و در طرح های استان هرمزگان عملیاتی شود.

وی ادامه داد: در این سفر تصمیماتی در خصوص توسعه جاسک و سواحل آن، توسعه راه های روستایی، طرح هایی برای توسعه برق، انرژی، بهداشت و درمان ، طرح های توسعه نفت و گاز، احداث پالایش گاه های نفت و بندرگاه ها ی مورد نیاز برای این توسعه ها در نظر گرفته شد.

نماینده مردم هرمزگان با بیان اینکه ۴۰ طرح باحضور رئیس جمهور در این استان برای توسعه و آبادانی مورد نقد و بررسی قرارگرفت، افزود: عمران شهری و راه ها از جمله مهمترین مسائلی بود که در این سفر مورد توجه قرار گرفت و طرح بزرگراه های بندرعباس و میناب، اتصال فرودگاه جاسک به فرودگاه بین المللی ، بازسازی ذخایر ماهی و میگو در سواحل دریای عمان، تکمیل و توسعه بیمارستان ها نیز از دیگر طرح های مهم مورد بررسی بود .

هاشمی تاکید کرد: امیدواریم دولت تخصیص اعتبارات رادر سال ۹۳ صددرصد اجرایی کند تا مصوبات این سفر اجرایی شود و بدین ترتیب بخشی از عقب ماندگی ها در زیرساخت ها و مسائل فرهنگی، آموزشی و اقتصادی جبران شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: درصددیم تا جلساتی را هم با معاونان راهبردی، اجرایی و پارلمانی رئیس جمهور بگذاریم تا تصمیماتی را برای گمرکات، مناطق ویژه اقتصادی و نیز بررسی مشکلات آموزش و پرورش داشته باشیم.

برچسب‌ها:

نظر شما