شناسهٔ خبر: 47741 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

در دیدار با نماینده مردم ساری

خاتمی: باید هوشمندانه عمل کنیم تا نگویند افراطی هستند/از همین حالا به شورای نگهبان فشار بیاوریم

محمد خاتمی محمد خاتمی در دیدار با دامادی نماینده مردم ساری با هجمه به شورای نگهبان تاکید کرده که باید برای منفعل کردن شورای نگهبان به این شورا هجمه شود.

به گزارش نماینده به نقل از فارس محمد دامادی نماینده مردم ساری از دیدار خود با محمد خاتمی خبر داد و گفت: اخیراً با آقای خاتمی دیدار داشتم اما درباره جزئیات این دیدار اظهارنظر نمی‌کنم.

یک منبع آگاه درباره اظهارات خاتمی در جلسه با نماینده مردم ساری گفت: آقای خاتمی در این جلسه با مهم شمردن جایگاه مجلس خواستار انسجام اصلاح‌طلبان برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

وی گفت: خاتمی با هجمه به شورای نگهبان تصریح کرده که اصلاح‌طلبان باید با هجمه به شورای نگهبان این شورا را منفعل کنند تا این زمینه که شورای نگهبان مانعی برای حضور اصلاح‌طلبان (افراطیون) در مجلس دهم نباشد.

این منبع آگاه با بیان اینکه خاتمی در دیدار با نماینده مردم ساری بر ضرورت حضور فعال اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی مجلس تأکید کرده گفت: ما برای حضور در مجلس نباید رفتارهایی داشته باشیم که مردم احساس کنند ما افراطی هستیم. باید هوشمندانه و هوشیارانه عمل کنیم.

وی افزود: خاتمی در این جلسه بدون محکوم کردن فتنه ۸۸ انتقاداتی را به برخی انتصابات روحانی وارد دانسته و تأکید کرده است که وحدت اصلاح‌طلبان یک ضرورت است.

نظر شما