شناسهٔ خبر: 47659 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

آریایی نژاد در گفت گو با "نماینده" :

تشکیل فراکسیون اعتدال فضای تملق از دولت را فراهم می کند

آریایی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی درخصوص اینکه فراکسیون اعتدال چه هزینه هایی را ممکن است دربر داشته باشد گفت: اولا امکان بوجود آمدن فضای تملق و چاپلوسی و نیز فضای تفرقه در مجلس را فراهم می کند.

احمد آریایی نژاد، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس  در گفت و گو با خبرنگار نماینده اظهار داشت: هر دولتی در جهت منافع نظام حرکت می کند نمایندگان می توانند از آن حمایت کنند اما اگر خدایی ناکرده جایی لازم باشد در جهت منافع نظام، عملکرد دولت توسط مجلس نقد و بررسی شود تشکیل این فراکسیون ممکن است به این مهم آسیب بزند و در واقع یک خطر است.

وی ادامه داد: ما باید از تجریه مجلس ششم عبرت بگیریم و مراقب باشیم این حرکت ها به آن سمت و سو نروند و آقایانی که با فرصتی که مردم برای آنها بوجود آورده اند روی کار آمده اند مراقب باشند در جهت نیات شوم فتنه گران حرکت نکنند و گرنه ملت برخورد شدیدی با آنها خواهند داشت.

آریایی نژاد عنوان کرد: ممکن است با حرکت های مادشمن شاد شود و بنابراین باید قبل از انجام هر کاری آن را از جهات مختلف سنجید و از حرکت های منحرف شده از انقلاب باید عبرت بگیریم.

این عضو کمیسیون بهداشت در مجلس اضافه کرد: قطعا فضای نقد منصفانه، دولت را در جهت صحیح می اندازد اما اگر  گروهی را تشکیل دهیم که بواسطه حمایت آنها از این نقد بگریزیم و کارهای خودمان را پیش ببریم این مشکل بوجود می آورد.  

نماینده مردم ملایر در مجلس عنوان کرد: افرادی که در فکر تشکیل این گروه هستند سابقه برخوردشان در مراحل مختلف نظام را ببینیم  و ببینیم افراد سر دسته دنبال چه هستند آیا بدنبال این هستند تا دولت را در جهت رسیدن به اهداف انقلاب پیش می برند یا در جهت نیت های حزبی و گروهی خودشان ؟

وی درخصوص اینکه فراکسیون اعتدال چه هزینه هایی را ممکن است دربر داشته باشد گفت: اولا امکان بوجود آمدن فضای تملق و چاپلوسی  و نیز فضای تفرقه در مجلس را فراهم می کند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما