شناسهٔ خبر: 47305 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بت‌کلیا:

مسیحی‌نماهایی که دست به کشتار مسلمانان آفریقا زده‌اند از وجدان انسانی بی‌خبرند

دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان با محکوم کردن کشتار مسلمانان در آفریقای مرکزی گفت: مسیحیان دروغین که دست به این کشتار زده‌اند، جانیان خون‌آشامی هستند که نه ‌تنها زیر لوای مسیحیت نیستند، بلکه از بشریت و وجدان انسانی نیز بی‌خبرند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس  یوناتن بت کلیا نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای را نسبت به کشتار مسلمانان در آفریقای مرکزی صادر کرد که متن کامل آن بدین شرح است: آشوب و خون‌ریزی علیه مسلمانان و مسیحیان مظلوم در سوریه و عراق به دست تروریست‌های جهانی، بس نبود، که اکنون یک جنایت دردانگیز در سرزمینی شکل می‌گیرد که هر انسان با وجدان بشری را می‌لرزاند، آن هم در سرزمین سیاه که هنوز یاد قتل عام سیاهان را از یاد نبرده است.

در آفریقای مرکزی، در سرزمینی که رنج بردگی، شقاوت، خون‌ریزی و شکنجه‌های دردانگیز در خاطره تاریخ جهان است، اکنون، گروهی خون‌آشام دین‌ستیز به پا خاسته و با نام مسیحیت، به کشتار مسلمانان، جنون‌آمیز، می‌پردازد.

تصویرهای دردانگیز این جنایت خونین به سراسر جهان رفته است، گروهی خدانشناس با نام و عنوان مسیحی و البته دروغین به کشتاری فجیع دست زده‌اند، آن هم به نام عیسی مسیح، پیامبر رحمت و مهربانی که می‌فرماید همسایه‌ات را همانند خود دوست بدار.

به راستی اینان، این جانیان خون‌آشام که با این گفته عیسی مسیح، شمشیر بر همسایه می‌کشند، مسیح را باور دارند؟ انسانیت را باور دارند؟ اینان نام مسیحیت را با این جنایت دردانگیز لکه‌دار نمی‌کنند؟ بشریت و انسانیت را نمی‌آزارند؟

جامعه جهانی مسیحی آشوری، این حرکت شوم و آزاردهنده را محکوم می‌کند و خواستار توجه وجدان بشری به این گوشه از جهان است.

اینان جانیان خون‌آشامی هستند که نه‌تنها زیر لوای مسیحیت نیستند، که از بشریت و وجدان انسانی بی‌خبرند.

یوناتن بت کلیا

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان

برچسب‌ها:

نظر شما