شناسهٔ خبر: 47142 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گلایه نماینده اندیمشک همزمان با دومین سفر استانی رییس جمهور در گفت و گو با "نماینده" :

تاکنون مصوبه ای از سفر استانی رئیس جمهور به خوزستان به گوش ما نرسیده است

دارایی دارایی گفت : رئیس جمهور در دیدار از استان خوزستان فقط از دوشهر و مرکز استان بازدید کردند و تاکنون مردم از مصوبات سفر هیچ اطلاعی ندارند و به خود ما نمایندگان هم چیزی اعلام نشده است.

صید عیسی دارایی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفت و گو باخبرنگار نماینده  بیان داشت: در دولت های نهم و دهم با وجوداینکه مصوبات زیادی وجود داشت اما قسمت زیادی از مصوبات سفر انجام نشدند. در دولت یازدهم هم اولین سفر استانی به استان خوزستان بود و به همین خاطر از رئیس جمهور متشکریم اما مردم از ایشان توقع داشتند که به شهرهای مختلف استان سفرکنند و از نزدیک مشکلات مردم را ببینند. .

نماینده مردم  اندیمشک در مجلس یادآورشد: رئیس جمهور در این دیدار فقط از دوشهر و مرکز استان بازدید کردند ، مردم از مصوبات سفر هیچ اطلاعی ندارند و به خود ما نمایندگان هم چیزی اعلام نشده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ایشان چند قول علنی دادند که اولی آزاد راه اندیمشک به اهواز و دیگری هم تامین آب شرب استان  و سوم  ایجاد منطقه آزاد خرمشهر و آبادان بود که این هم احتیاج به کار زیاد کارشناسی دارد و اگر همین طوری انجام شود مشکلات زیادی به بار می آورد و ما این سه قول را در تلویزیون از ایشان شنیدیم .

نظر شما