شناسهٔ خبر: 47011 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

خسروی در گفت و گو با "نماینده" :

مسئولان نباید طوری رفتار کنند که فضای نقد دلسوزانه در جامعه شکسته شود

خسروی نماینده مردم سمنان گفت: باید فضای نقد در جامعه حفظ شود و به بیان دیدگاه های مختلف احترام بگذاریم و نباید مسئولان طوری رفتار کنند که این فضای نقد دلسوزانه در جامعه بشکند. .

علیرضا خسروی در گفت و گو باخبرنگار "نماینده" بیان داشت: این اتفاقی که افتاده ناپسند است و راهکارهای دیگری هم بود، از طرف دیگر هم خودِ دولت رییس جمهور تاکید بر این دارد که این فضا را نقد کنید و چه بیسواد و باسواد در صحنه بیایند، کمک و روشنگری کنند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حالا که کسی می آید روشنگری کند به او ایراد بگیرند که چرا این قسمتش را تند و یا کند رفتی؟ این بنظر روش خوبی نیست و باید اجازه دهند که افرادی که  خود می خواهند و از توانایی لازم برخوردارند نقاط تاریک را برای دولت، مذاکره کنندگان و مردم روشن کنند 

خسروی اذعان کرد: دولت باید از منتقدان تشکر کند بجای اینکه از آنها انتقاد کند. با تهدید به جایی نمی رسیم. امیدواریم شکایت کنندگان از نظر خودشان برگردند و شکایت شان را پس بگیرند .

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی درباره شکایت دبیرشورای امنیت ملی از حسین قدیانی و روزنامه وطن امروز درخصوص بیان اظهارنظرات ونقدهایی از توافق هسته ای ژنو" گفت: باید فضای نقد در جامعه حفظ شود و به بیان دیدگاه های مختلف احترام بگذاریم و نباید مسئولان طوری رفتار کنند که این فضای نقد دلسوزانه در جامعه بشکند. .

 

برچسب‌ها:

نظر شما