شناسهٔ خبر: 46759 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نعمتی در تذکر میان دستور :

اختصاص «هفت» میلیارد بودجه به بنیادی که در سال «هفت» روز هم کار نمی‌کند

بهروز نعمتی نماینده مردم اسد آباد طی تذکری نسبت به اختصاص برخی مبالغ، خارج از مصوبات کمیسیون تلفیق اعتراض کرد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس بهروز نعمتی نماینده مردم اسد آباد طی تذکری در صحن علنی مجلس گفت: من در روزی که بودجه سال ۹۳ از کمیسیون تلفیق وارد صحن علنی مجلس شد، گفتم که شما جداول پیوست را به نمایندگان نداده‌اید و قرار شد تا روز بعد این جداول تحویل نمایندگان شود اما این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: در روزی که رئیس وقت جلسه علنی آمد و ماده واحده را از نمایندگان رای گرفتند، جداول تحویل نمایندگان نشده بود و هیات رئیسه نیز این اشکالات را پذیرفت و حتی مصباحی مقدم از رای گیری امروز صبح در کمیسیون تلفیق بدون حضور رئیس شوکه شده بود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تشکیل جلسه امروز صبح  کمیسیون تلفیق از اساس  اشکال دارد و هیات رئیسه مجلس با شجاعت آنرا بپذیرد.

نعمتی گفت: در حالی که برای فاز دوم یک بیمارستان ۲۴ میلیون تومان منابع مالی گذاشته شده اما یکی از نمایندگان در بودجه‌ای معادل ۷ میلیارد تومان برای بنیادی هزینه کرده که در طول سال ۷ روز هم کار نمی‌کند و اگر لازم نیز باشد من اسامی را مطرح خواهم کرد.

در ادامه ابوترابی فرد رییس جلسه علنی امروز در پاسخ به این تذکر گفت: این موارد در هیات رئیسه رسیدگی می‌شود و بر اساس مر قانون عمل خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما