شناسهٔ خبر: 46438 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

آقامحمدی در گفت و گو با "نماینده" :

اگر آمریکا بخواهد در امور ایران دخالت کند، باید قید کل مذاکرات را بزند

ابراهیم آقا محمدی عضو کمیسیون امنیت ملی در واکنش به بیانیه آمریکا در رابطه با آزادی سران فتنه گفت : اگر آمریکا بخواهد از اینگونه دخالت ها کند باید کل مذاکرات با آنها قطع شود؛ ما با یک حاکمیت گستاخ و پرمدعا که به حقوق بین الملل پای بند نیست، مذاکره ای نداریم.

ابراهیم آقا محمدی در گفت و گو با خبرنگار نماینده بیان داشت: این اظهار نظر آنها دخالتِ بدون توجیه است و آمریکا اگر طرفدار حقوق بشر است، پاسخ دهد که این همه انسان که در دنیا قتل عام می کند آیا جزو بشر مورد ادعای ایشان هستند یا خیر ؟

به گفته وی، افراد بی گناه و زنان و کودکانی که در زیر بمب های آنها می میرند آیا آنها نیز جزو بشر مورد نظر آنها هستند و آیا این انسان ها، حقوقی دارند یا خیر ؟

نماینده خرم آباد در مجلس اضافه کرد: این افرادی که آمریکا برای آزادی آنها دخالت کرده افرادی قانون شکن هستند که همین الان هم حاضر نیستند چارچوب قانونی را قبول کنند. هر کشوری قانون خود را دارد، سوال این است که خوده آمریکاییها با این گونه افراد ساختارشکن چگونه برخورد می کنند؟

این عضو کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: این کار آنها برای روحیه دادن به عناصر لائیک و ساختارشکن است و دکتر روحانی باید با جوابی دندان شکن به آنها تو دهنی بزند و پاسخ این ها را به عنوان رئیس جمهور بدهد و وزارت خارجه نیز باید بیانیه دهد به این یاوه گویی ها پاسخ  قاطع دهد.

آقا محمدی تصریح کرد: اگر آمریکایی ها بخواهند از اینگونه دخالت ها بکنند باید کل مذاکرات با آنها قطع شود ما مذاکره ای با یک حاکمیت زورگو، گستاخ و پرمدعا نداریم که به حقوق بین الملل و حقوق ملت ها و انسان ها و دولت ها پای بند نیست.

برچسب‌ها:

نظر شما