شناسهٔ خبر: 42867 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

بیرانوند:

حجاریان و همراهانش به دنبال نوع خاصی از دیکتاتوری هستند

بیرانوند نماینده مردم بروجرد در واکنش به اظهارات اخیر حجاریان مبنی بر اصلاح قانون اساسی و امکان انحلال مجلس توسط دولت گفت: این آقا و همراهانش تمامیت خواه اند و بدنبال نوع خاصی از دیکتاتوری هستند.

بهرام بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار نماینده در واکنش به اظهارات اخیر حجاریان مبنی بر اصلاح قانون اساسی و امکان انحلال مجلس توسط دولت، گفت: حجاریان با راه اندازی این بحث ها قصد دارد کشور را به سمت ایجاد یک جریان دو قطبی پیش ببرد و در این فضا این ها متخصص ماهی گیری از آب گل آلود جامعه هستند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان افزود: ما اتفاق نظر و وفاقی که در جامعه هست را ارج می نهیم و پاسدار آن هستیم و این حرف ها برای ایجاد شکاف  و فتنه در بین مردم است. این آقا بعد از فتنه در مبانی فکری شان زیر سوال است و تعجب می کنم با کدام مبانی اظهار نظر می کند. آنها حاضرند برای این دوقطبی کردن جامعه روحانی را نیز قربانی کنند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شوراس  اسلامی درخصوص اظهار نظرسعید حجاریان درباره طرح برخی موضوعات در مجلس که برخلاف روند حرکت دولت است، بیان کرد: این آقا و همراهانش تمامیت خواه هستند و بدنبال نوع خاصی از دیکتاتوری هستند.

 وی اضافه کرد: اگر او خیلی شان تفکر برای خود قائلند کمک کنند مشکل اشتغال و وعده های اقتصادی دولت محقق شود و دعوای جدید در کشور راه نیندازند تا دولت روحانی را ناکارامد کنند و بهره های سیاسی خود را ببرند.

 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما