شناسهٔ خبر: 39060 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

با هدف بررسی معیارهای رای اعتماد به کابینه

جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان مجلس برگزار شد

فراکسیون اصولگرایان جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، عصر امروز برگزار شد و طی آن اعضای این فراکسیون درباره نحوه تعامل مجلس با وزرای پیشنهادی رئیس جمهور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

فراکسیون اصولگرایانبه گزارش «نماینده» جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، عصر امروز از ساعت 16:50 آغاز شد.

دکتر غلامعلی حدادعادل ریاست فراکسیون اصولگرایان در آغاز این جلسه طی سخنانی، گزارشی از دیدار اخیر خود با دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به اعضای این فراکسیون ارائه کرد.

حداد عادل در ادامه، ضمن تبریک به اعضا برای خلق حماسه سیاسی ملت ایران، افزود: حالا نوبت ماست تا با کمک به دولت آینده جهت خلق حماسه اقتصادی تلاش کنیم.

وی با اشاره به نزدیک شدن به روز تحلیف رئیس جمهور منتخب و معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس تصریح کرد: فراکسیون اصولگرایان باید با معیارسنجی دقیق در این مرحله، به یک جمع بندی واحد برای دادن رای اعتماد به وزرا برسد.

حدادعادل با اشاره به برنامه کاری جلسه مجمع عمومی فراکسیون خاطرنشان کرد: در این جلسه پیرامون معیارها و مشخصات موردنظرمان برای رای اعتماد به کابینه بحث و گفت و گو خواهیم کرد.

بنا بر این گزارش، در ادامه جلسه، اعضای فراکسیون اصولگرایان به طرح دیدگاه های خود درباره نحوه تعامل فراکسیون با دولت آینده پرداختند.

در پایان این جلسه مقرر شد فراکسیون اصولگرایان مجلس، ضمن صدور بیانیه ای، دیدگاه های مورد نظر این فراکسیون را درباره نحوه تعامل با کابینه پیشنهادی و رای اعتماد به وزرا اعلام نماید.

نظر شما