شناسهٔ خبر: 183361 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

نامه رهبری به جوانان آمریکایی نشان داد که گفتمان جبهه مقاومت به آمریکا رسیده است

سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: نامه رهبر انقلاب به جوانان آمریکایی حامی فلسطین نشان داد امروز راهبرد و گفتمان جبهه مقاومت به آمریکا نیز رسیده است و این دانشجویان و جوانان برای دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع غزه به پاخاستند.

به گزارش «نماینده»، سوده نجفی با گرامیداشت سی و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری، هدایت و روشن‌بینی امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و به یکی از بزرگ‌ترین انقلاب های تاریخ تبدیل شد که جهان اسلام سال‌ها بعد با الگوبرداری از این انقلاب و حرکت مردم ایران مدل حکمرانی را در برخی از کشور ها تغییر دادند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین تاکیدات رهبر کبیر انقلاب اسلامی توجه به مردم در سیاستگذاری و تعیین خط و مشی ها برای حکومت بود تا نظرات احاد جامعه در اداره کشور تامین شود و مردم‌سالاری دینی به معنای واقعی کلمه تحقق یابد.

این عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: امام خمینی (ره) یک نگاه راهبردی و دور اندیشانه به مسائل دنیای اسلام داشت و فلسطین را مسئله اصلی جهان اسلام می‌دانستند. حوادث و رخدادهای جهانی به گونه ای پیش رفته که امروز نیز فلسطین و غزه به عنوان دغدغه اصلی همه جهان مطرح است و علیه آنچه در این کشور توسط رژیم غاصب صهیونیستی می گذرد، بپاخاستند و انزجار خود را از اقدامات وحشیانه این رژیم کودک‌کش اعلام می دارند.

نجفی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا گفت: رهبری در نامه ای همدلی و همبستگی خود را با اعتراضات ضدصهیونیستی این دانشجویان ابراز و بیان کردند شما اکنون در طرف درست تاریخ ــ که در حال ورق خوردن است ــ ایستاده‌اید.

وی گفت: مسئله ای که امروز جهان اسلام با آن درگیر است مسئله فلسطین است که به فضل خداوند ان شاءالله به زودی شاهد سرنگونی این رژیم غاصب و کودک کش باشیم. آنچه که امروز در غزه و رفح رخ می دهد، انسان را متاثر می کند و علی رغم واکنش جهانی به این مسئله با بی شرمی هرچه تمام به نسل کشی ادامه می دهند. نامه رهبر انقلاب به جوانان آمریکایی حامی فلسطین نشان داد امروز راهبرد و گفتمان جبهه مقاومت به آمریکا نیز رسیده است و این دانشجویان و جوانان برای دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع غزه به پاخاستند.

نظر شما