شناسهٔ خبر: 177760 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مجلس یازدهم درصدد تنقیح هزاران قانون است/ لزوم جایگزینی قوانین کارآمد

سلیمی عضو هیات رییسه مجلس گفت: مجلس یازدهم درصدد تنقیح قوانین است زیرا هزاران قانون وجود دارد که دست و پای مردم را بسته است.

به گزارش «نماینده»، علیرضا سلیمی در خصوص اهمیت تنقیح قوانین، گفت: مجلس یازدهم درصدد تنقیح قوانین است زیرا هزاران قانون وجود دارد که دست و پای مردم را بسته است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وجود قوانین ضروری است اما باید کارایی داشته باشد؛ در واقع به جرات می توان اذعان کرد قوانینی وجود دارد که کارایی خودش را از دست داده و باید جایگزین برایش درنظر گرفته شود تا شاهد تسهیل امور باشیم.

وی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم می خواهد مسیر را برای مردم باز کند تا کارها به خوبی پیش برود، ادامه داد: به عبارتی مجلس باید در این مسیر گام بردارد تا شاهد برطرف شدن مشکلات در کشور باشیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه در این میان یکصد هزار آیین‌نامه و مصوبه اجرایی وجود دارد که آنها هم نیازمند تنقیح هستند، افزود: در صورت تحقق این امر شاهد ساماندهی قوانین خواهیم بود.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سرعت یافتن تنقیح قوانین امری ضروری است، خاطرنشان کرد: براین اساس امیدواریم تا شهریورماه سال آینده به این هدف دست یابیم.

نظر شما